Wypożyczalnia samochodów Gdańsk
Wypożyczalnia i wynajem samochodów Gdańsk

Gaźnik BVF typ F 363

Posted in Uncategorized  by admin
October 17th, 2016

Gaźnik G-43 składa się z członu górnego, odlanego z cynkalu, w którym znajduje sie kanał ssący, komora pływakowa i komora zmieszania, oraz żeliwnego lub cynkalowego członu dolnego, stanowiącego obudowę przepustnicy. Gardziel jest wymienna i daje się wyjać po rozlaczeniu członów. Pokrywę komory pływakowej można odjąć bez odkręcania jakichkolwiek przewodów. Główna dysza paliwa jest wkręcona bezpośrednio w kadłub gaźnika i osłonięta wkrętem zaślepiaiącym otwór. Dysza paliwa urządzenia biegu jałowego pobiera paliwo z kanału za główną dyszą paliwa. Kompensacyjna dysza powietrza znajduje się obok wylotu rozpylacza w kanale ssącym.

Obok komory pływakowej wbudowana jest pompka przyspieszająca, sprzężona z przepustnicą. W przekazywaniu nacisku z dźwigni na tłoczek pompki przyspieszającej pośredniczy sprężyna amortyzująca. Podczas gwałtownego uchylania przepustnicy tloczek w pompce opada dość wolno, wytłaczając zawartość cylinderka przez dysze do małej gardzieli gaźnika. Zaworek pompki przyspieszającej w okresie całkowitego uchylenia przepustnicy jest otwarty, co zapewnia wzbogacanie mieszanki. Sposób pracy pompki przyspieszającej oraz samoczynnego oszczędzacza reguluje się za pomocą nakrętki. W gaźniku G-43 przepustnica jest sprzężona z zasysaczem za pośrednictwem układu dźwigni, dzięki czemu w czasie przymykania zasysacza jednocześnie częściowo uchylona zostaje przepustnica. [przypisy: wypożyczalnia samochodów katowice, wypożyczalnia samochodów lublin, Wypożyczalnia samochodów Rzeszów ]

Gaźnik BVF typ F 363 (produkcji NRD) jest stosowany jako osprzęt silnika górnozaworowego do samochodu FSO Warszawa. Gaźnik składa się z dwóch podstawowych członów: dolnego, w którym znajdują się wymienna gardziel, komora zmieszania, przepustnica i komora pływakowa, oraz górnego — stanowiącego pokrywę komory pływakowej i przewód powietrza  Główne urządzenie kompensacyjne reguluje skład mieszanki przez powietrzne hamowanie wypływu paliwa z rozpylacza głównego. Komora pływakowa gaźnika jest połączona z przelotem dla powietrza. Z komory pływakowej paliwo dopływa do studzienki głównego układu dozowania przez główna dyszę paliwa. W studzience zanurzona jest w paliwie rurka emulsyjna, do której wnętrza napływa poprzez dyszę dozującą powietrze hamujące wypływ paliwa i tworzące wraz z paliwem emulsję rozpraszana przez rozpylacz w przewężeniu gardzieli.

Tłoczkowa pompka przyspieszająca  jest sterowana mechanicznie wraz z przepustnicą. Paliwo wytłaczane z cylinderka pompy zostaje rozproszone w gardzieli przez oddzielny rozpylacz. Pompka ma dwa zaworki kulkowe, ssący i tłoczący,

Urządzenie biegu jałowego pobiera paliwo z komory pływakowej, a powietrze z kanału przelotowego gaźnika — poprzez dyszę powietrza oraz spod gardzieli. Rozpylacz w sąsiedztwie obrzeża przepustnicy w okresie biegu jałowego przepuszcza dodatkowo powietrze rozcieńczające emulsję wydobywającą się przez rozpylacz główny, a podczas uchylania przepustnicy rozprasza emulsję umożliwiając szybkie przyspieszanie biegu silnika.

Tags: , ,

Comments are closed.