Wypożyczalnia samochodów Gdańsk
Wypożyczalnia i wynajem samochodów Gdańsk

Gaźnik ROCHESTER 4 GC

Posted in Uncategorized  by admin
October 17th, 2016

Wskutek znacznego wzrostu obciążenia silnika zaczyna działać 11 stopień gaźnika. W okresie wciskania pedału przyspieszenia do oporu pracują oba stopnie, przy czym w każdym układzie I stopnia otwiera się zawór oszczędzacza sterowany pneumatycznie. Włączenie się oszczędzacza powoduje zwiększony dopływ paliwa do studzienek emulsyjnych I stopnia.

Gaźnik ROCHESTER 4 GC ma jedną tłoczkową, sterowaną mechanicznie, pompe przyspieszającą, wbudowaną po stronie zasilania I stopnia. Gaźnik ROCHESTER 4GC ma dwie komory pływakowe. Przestrzenie nad poziomem paliwa w komorach pływakowych połączone są kanalikami z przelotem powietrza. Paliwo dopływa do gaźnika jednym przewodem, a kanaliki w pokrywie komór pływakowych rozprowadzają je do obu zaworów iglicowych sterowanych pływakami. Gaźnik ROCHESTER 4 GC wyposażony jest w zasysacze sterowane przez urządzenie termostatyczne, zespolone z urządzeniem podciśnieniowym. Zasysacze wbudowane Są tylko w kanały I stopnia. Jeżeli silnik nie pracuje, urządzenie termostatyczne i podciśnieniowe utrzymuje zasysacze w położeniach zupełnego przymknięcia, a przepustnice I stopnia w pozycjach całkowitego uchylenia. Kiedy silnik zaczyna pracować, wskutek wzrostu podciśnienia za przepustnicą tłoczek urządzenia podciśnieniowego jest wciągany do cylinderka i za pośrednictwem cięgla oraz dźwigni cześciowo uchyla zasysacze. W miarę nagrzewania się silnika zasysacze są coraz bardziej uchylane przez spiralną sprężynę bimetalową prostującą się wskutek nagrzewania. [podobne: wypożyczalnia samochodów katowice, wypożyczalnia samochodów lublin, Wypożyczalnia samochodów Rzeszów ]

Do urządzenia termostatycznego dopływa ciepłe powietrze nagrzewające się w rurze przechodzącej przez rure wydechową. Komora pływakowa, stanowiąca oddzielny człon, jest połączona z korpusem gaźnika za pomocą drążonego wspornika i specjalnej śruby. Paliwo dopływające z komory pływakowej kanałem we wsporniku zapełnia studzienkę, a następnie przez dyszę główną i dyszę paliwa przepływa do rozpylacza. W górnej swej części rozpylacz jest skośnie ścięty, co zwiększa intensywność wydobywania się paliwa i polepsza jego rozpraszanie. Z paliwa doprowadzanego do rozpylacza wytwarza się emulsja paliwowo-powietrzna wskutek dopływu do rozpylacza dodatkowego powietrza.

Urządzenie rozruchowe reguluje sie stosownie do warunków klimatycznych lub atmosferycznych

Tags: , ,

Comments are closed.