Wypożyczalnia samochodów Gdańsk
Wypożyczalnia i wynajem samochodów Gdańsk

Gaźnik SOLEX PAIAT

Posted in Uncategorized  by admin
October 17th, 2016

Każdy kanał gaźnika ma oddzielną gardziel. Obie gardziele mają takie same wymiary, lecz wyposażone są w odmienne rozpylacze. W kanale I umieszczony jest zwykły rozpylacz SOLEX, zasilany paliwem z komory pływakowej przez dysze główną. W kanale II znajduje się rozpylacz rozpraszający w gardzieli emulsje paliwowo-powietrzna, która powstaje w studzience emulsyjnej z dozowanego odpowiednio paliwa i powietrza.

Zadania urządzenia rozruchowego spełnia termostarter SOLEX dostarczający emulsję paliwowo-powietrzną do przestrzeni pomiędzy przepustnicami w kanale I I gaźnika. Do urządzenia rozruchowego należy zawór powietrza i sterowany elektromagnetycznie zawór łączący wnętrze komory pływakowej z atmosferą.

Urządzenie biegu jałowego pobiera paliwo spoza głównej dyszy paliwa kanału I gaźnika. Do komory zmieszania mieszanka wydobywa się trzema kanalikami wylotowymi, z których dolny ma przelot zmieniany za pomocą śruby regulacyjnej. Kiedy przepustnica kanału I czyli chwilowego podciśnienia w gardzieli, a nie. od przepustowości dyszy paliwa, która wpływa jedynie na okres czasu trwania wytrysku tłoczonej dawki paliwa. [więcej w: wypożyczalnia samochodów katowice, wypożyczalnia samochodów lublin, Wypożyczalnia samochodów Rzeszów ]

Gaźnik SOLEX PAIAT pompka przyspieszająca jest całkowicie przymknięta, emulsja paliwowo-powietrzna wypływa do rury ssącej tylko dolnym kanalikiem o regulowanym przelocie. Emulsja ta jest wówczas rozcieńczana powietrzem dopływającym dodatkowo przez górne kanaliki wylotowe (znajdujące się wtedy nad przepustnicą). Po nieznacznym uchyleniu przepustnicy emulsja wypływa wszystkimi trzema kanalikami wylotowymi, co zapewnia dużą zrywność silnika.

Powietrze dopływa do urządzenia rozruchowego przez dyszę powietrza oraz poziomym kanalikiem z kanału I gaźnika. W okresie tym silnik zasilany jest bardzo bogatą mieszanka. Jeżeli tylko silnik zaczyna pracować, od razu podwyższa sie prędkość obrotowa wału korbowego, co pociąga za sobą wzrost podciśnienia w przestrzeni za przepustnicami głównymi.

Przeponowa pompka przyspieszająca spełnia jednocześnie dwa zadania: dostarcza dodatkową dawkę paliwa każdorazowo w czasie gwałtownego uchylania przepustnic i wzbogaca mieszankę, kiedy silnik pracuje z pełnym obciążeniem. Ilość paliwa przetłaczana przez pompkę zależy wyłącznie od skoku przepony.

Tags: , ,

Comments are closed.