Wypożyczalnia samochodów Gdańsk
Wypożyczalnia i wynajem samochodów Gdańsk

Gaźnik SOLEX PAIAT

Posted in Uncategorized  by admin
October 17th, 2016

Gaźnik opadowy SU ma sprężyne przesuwająca tłoczek do położenia przysłonięcia przelotu, ponieważ nie można wykorzystać tu skłonności tłoka do opadania pod własnym ciezarem.

Komora pływakowa stanowi oddzielne urządzenie przymocowane do gaźnika za pośrednictwem drążonego wspornika i śruby. Dzięki temu możliwe jest skośne zamocowanie poziomego gaźnika SU bez przechylenia jego komory pływakowej. Gaźnik STR OM BERG CD, stosowany jest w rozmaitych wykonani ach w osprzęcie silników amerykańskich samochodów osobowych. Gaźnik ST ROM BERG CD przypomina swym układem poziomy gaźnik SU, przy czym wyróżnia się zastosowaniem przeponowego urządzenia podciśnieniowego do przemieszczania suwaka, spełniającego zadania tłoczka gaźnika SU. Drgania suwaka są bardzo skutecznie tłumione przez hydrauliczny.

Drążek rozruchowy umożliwia przymusowe podnoszenie suwaka, czyli zwiększanie przelotu powietrza i wzbogacanie mieszanki podczas uruchamiania silnika. Komora pływakowa z podwójnym pływakiem mieści sie w dolnej części, dzięki czemu gaźnik wyróżnia się szczególna zwartością konstrukcji i małymi wymiarami. [przypisy: wypożyczalnia samochodów katowice, wypożyczalnia samochodów lublin, Wypożyczalnia samochodów Rzeszów ]

Gaźnik SOLEX PAIAT (d stopniowy, dwukanałowy), stosowany w różnych wykonaniach jako osprzęt wielocylindrowych silników o dużych mocach, które często pracują z niewielkimi obciążeniami, jeżeli wymaga się ekonomii zużycia paliwa. Gaźnik ten różni się od innych gaźników dwukanałowych tym, że w okresie małego obciążenia silnika, czyli niewielkiego zapotrzebowania mieszanki, działa tylko jeden kanał gaźnika, a dopiero kiedy obciążenie silnika wzrasta, uchyla się również i przepustnica drugiego kanału, otwierając się całkowicie w razie pełnego obciążenia silnika, Gaźnik SOLEX PAIAT ma elektryczne urządzenie ułatwiające rozruch gorącego silnika or z termostatem.

Oba kanały gaźnika zasilane są ze wspólnej komory pływakowej. Każdy z kanałów ma oddzielną i niezależnie sterowaną przepustnice, a w kanale II stopnia, działającym tylko w razie dużego obciążenia silnika, znajduje się dodatkowa przepustnica Uchylająca się i przymykająca samoczynnie, odpowiednio do wypadkowego oddziaływania podciśnienia w komorze zmieszania oraz ciężarka.

Gaźnik składa sic z trzech podstawowych członów. Górny człon stanowi wspólny dla obu kanałów wlot powietrza i pokrywę komory pływakowej. W środkowym członie mieści się komora pływakoWa, dwie komory zmieszania, gardziele oraz dysze. Dolny człon, w którym wbudowane są przepustnice — stanowi wspólny wylot gaźnika.

Przepustnica kanału I uchyla się wskutek naciskania na pedał przyspieszenia. Dolna przepustnica w kanale II, mechanicznie sprzężona z przepustnicą kanału I, zaczyna się uchylać dopiero wówczas, kiedy przepustnica kanału I jest już w połowie uchylona.

Tags: , ,

Comments are closed.