Systemy zasilania

Silnik dwuwałowy z wydzieloną turbiną napędową (1956 r.). Promieniowa sprężarka jednostopniowa napędzana jest przez jednostopniową turbing osiową. Jedna kątowa komora spalania. Turbina napędowa osiowa jednostopniowa. Spaliny wytwarzane w jednej dzbanowej komorze spalana przepływają do jednostopniowej turbiny wysokiego ciśnienia napędzającej sprężarkę wysokiego ciśnienia. Duża ilość tlenu zawartego w spalinach pozwala na przeprowadzenie ponownego spalania w międzystopniowej komorze spalania, skąd spaliny o podwyższonej temperaturze przepływają do jednostopniowej osiowej turbiny napędowej, a następnie do...

Gaźnik SOLEX AI

Gaźnik SOLEX AIP składa się z trzech podstawowych części: kadłuba z komorą pływakową, pokrywy komory pływakowej, stanowiącej całość z gardzieli. Paliwo wytryskuje przez trzy poprzeczne otworki wylotowe. Dwie ścianki gardzieli o regulowanym przekroju prostokątnym wykonane są jako zawieszone na zawiasach skrzydła profilowe, Wolny przelot gardzieli może się zmieniać w granicach od 11,5 X 37 min do 32 x 37 mm. Część przekroju gardzieli jest zajęta przez rozpylacz. Skrajne położenia skrzydeł wyznaczone są przez ograniczniki — nadlewy wewnętrzne oraz ścianki kadłuba. Na pochylonych powierzchniach skrzyde...

Poziom paliwa w komorze pływakowej

Oszczędzacze nastawne działają według rozmaitych zasad, przy czym najczęściej mieszanka jest zubożana przez dławienie dopływu paliwa do głównego rozpylacza. Podczas rozruchu i w okresie nagrzewania silnik zasila się bogatą mieszanką. Oszczędzacz nastawny włącza się tylko w pewnych warunkach (np. długotrwała jazda ze średnią szybkością), kiedy przez zubożenie mieszanki zmniejszyć można zużycie paliwa bez pogarszania warunków pracy silnika. Komora pływakowa i mechanizm pływakowy. Budowa komory pływakowej zależy od sposobu doprowadzania paliwa do gaźnika. W nowoczesnym gaźniku króciec dop...

Regulator magnetyczny

Każda sekcja tłocząca pompy wtryskowej jest wyposażona w zaworek ssący i zaworek tłoczący. Sterowanie dawkowaniem pompy wtryskowej polega na zmienianiu długości skoków tłoczków w cylinderkach sekcji tłoczących, za pomocą dźwigni oporowej, która zatrzymuje tłoczki podczas suwów napełniania (kiedy tłoczki są przesuwane przez rozprężajace się sprężyny powrotne). Robocze suwy tłoczków Wymusza wałek kułaczkowy za pośrednictwem swych garbów oraz popychaczy grzybkowych. Smarowanie i uszczelnienie tłoczków w cylinderkach zapewniają dławiki olejowe — podobnie jak w sekcjach tłoczących BOSCH. Chwilowe ...

Najnowsze zdjęcia w galerii airportservices:

268#otomoto toruń , #współczynnik nadmiaru powietrza , #salon renault katowice , #otomoto jarosław , #gaźnik solex , #części do aut francuskich , #otomoto częstochowa , #otomoto interauto , #samochody poleasingowe śląsk , #centra dobór akumulatora , #inchcape warszawa ,