280 mercedes

Podciśnieniowe urządzenia zasilające

Urządzenia podciśnieniowe do tłoczenia paliwa, tzw. gwarowo „mamki”, były kiedyś powszechnie stosowane ze względu na prostotę budowy, jednak z uwagi na istotne wady zostały obecnie prawie całkowicie wyparte przez bardziej niezawodne pompy zasilające. Niemniej podciśnieniowe urządzenia zasilające spotyka się dziś jeszcze w osprzecie nowoczesnych silników, jak np. urządzenie systemu AUTOWAC stosowane w wyposażeniu silników LE Y LAND. Urządzenie to składa się ze zbiornika wyrównawczego, urządzenia pływakowego oraz osprzętu pomocniczego. Komora pływakowa jest wbud...

Więcej »

Urządzenie wzbogacające o sterowaniu pneumatycznym

Urządzenie wzbogacające, zespolone z głównym układem dozującym, wyróżnia się tym, że paliwo w zwykłych warunkach pracy silnika dopływa do głównego rozpylacza przez dwie dysze wbudowane szeregowo. Wskutek całkowitego uchylenia przepustnicy otwiera się zawór oszczędzacza, dzięki czemu paliwo natrafia na swej drodze tylko na jedną dyszę i w znacznie większej ilości wydostaje z rozpylacza. Urządzenie wzbogacające o sterowaniu pneumatycznym ma zawór oszczędzacza otwierany wskutek przesuwania się tłoczka w cylinderku połączonym z rurą ssącą. W razie całkowitego uchyleni...

Więcej »

Filtry paliwa silników gaźnikowych

Paliwo doprowadzane do urządzeń wtryskowych silników wysokoprężnych lub o zapłonie iskrowym powinno być o wiele dokładniej filtrowane niż wystarcza to w razie zasilania gaźnikowego. Wszelkie drobne zanieczyszczenia mechaniczne, zwłaszcza twarde cząstki substancji mineralnych, jak tlenki metali, krzemionka itp. przenikające do  pompy wtryskowej lub wtryskiwaczy powodują bardzo szybkie zużycie ich najkosztowniejszych części. Twarde ciała obce dostając sie pomiędzy dotarte powierzchnie cylinderka i tłoczka w pompie wtryskowej lub przylgnie czy prowadzenie iglicy rozpylacza, względn...

Więcej »

Wpływ szczepień przeciwko rotawirusom na zgon z biegunki wieku dziecięcego w Meksyku

Oddziaływanie zasysacza podczas pracy silnika jest bardzo szkodliwe, ponieważ do cylindrów wraz z mieszanką przedostają się kropelki ciekłego paliwa i osiadają na gładzi zmywając z niej olej. Wzbogacanie mieszanki w okresie rozruchu jest złem koniecznym i w miarę możności powinno trwać jak najkrócej. Pozostawienie włączonego zasysacza po uruchomieniu silnika powoduje w krótkim czasie znaczne zużycie gładzi cylindrów i pogorszenie jakości oleju silnikowego, rozcieńczanego przez paliwo ściekające do skrzyni korbowej. Aby temu zapobiec, stosuje się coraz częściej urządzenie ...

Więcej »
http://www.lagodnarehabilitacja.net.pl 751#salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu ,