Instalacje gazu ciekłego (płynnego)

Gaz ciekły (popularnie płynny), najczęściej mieszanina propanu i butanu, wyróżnia się tym, że już przy umiarkowanym stosunkowo nadciśnieniu przechodzi ze stanu gazowego w stan ciekły. Dzięki temu w butlach można zmagazynować znaczne ilości gazu płynnego w stanie ciekłym. Instalacja gazu ciekłego. Najbardziej rozpowszechnione są: instalacja typu HESSENVERK oraz pochodne (RC i NAMI) i instalacja typu SOLEX. Typowa instalacja gazu ciekłego składa się z dwóch butli gazu ciekłego, przeważnie o pojemności około 33 kG każda, zespołu zaworów odcinających, podgrzewacza gazu ciekłego, filtr...

Poziom paliwa w komorze pływakowej

Oszczędzacze nastawne działają według rozmaitych zasad, przy czym najczęściej mieszanka jest zubożana przez dławienie dopływu paliwa do głównego rozpylacza. Podczas rozruchu i w okresie nagrzewania silnik zasila się bogatą mieszanką. Oszczędzacz nastawny włącza się tylko w pewnych warunkach (np. długotrwała jazda ze średnią szybkością), kiedy przez zubożenie mieszanki zmniejszyć można zużycie paliwa bez pogarszania warunków pracy silnika. Komora pływakowa i mechanizm pływakowy. Budowa komory pływakowej zależy od sposobu doprowadzania paliwa do gaźnika. W nowoczesnym g...

U klad hamulcowy

U kład hamulcowy jest zasilany z dwustopniowej sprężarki powietrznej. Zapas powietrza jest gromadzony w zbiorniku. Ciśnienie powietrza w układzie wynosi 0,8 MN/m2 (8 at). Sprężarka włącza się i wyłącza w zakresie ciśnień 0,6 do 0,8 MN/mZ (6 do 8 at). Ciśnienie w cylindrach hamulcowych jest ograniczane od 0,35 do 0,5 MN/m2 (3,5 do 5 at) przez odpowiednie ustawienie zaworu bezpieczeństwa. Oczyszczarka może być hamowana zaworami maszynisty, a w składzie pociągu — hamulcem zespolonym (ciśnieniem powietrza ze zbiorników pomocniczych). Przestawiając zawór maszynisty w pozycje hamowani...

Przyczyna powstawania ropnia jezyka jest zakazenie ropne

Wskutek znacznego wzrostu obciążenia silnika zaczyna działać 11 stopień gaźnika. W okresie wciskania pedału przyspieszenia do oporu pracują oba stopnie, przy czym w każdym układzie I stopnia otwiera się zawór oszczędzacza sterowany pneumatycznie. Włączenie się oszczędzacza powoduje zwiększony dopływ paliwa do studzienek emulsyjnych I stopnia. Gaźnik ROCHESTER 4 GC ma jedną tłoczkową, sterowaną mechanicznie, pompe przyspieszającą, wbudowaną po stronie zasilania I stopnia. Gaźnik ROCHESTER 4GC ma dwie komory pływakowe. Przestrzenie nad poziomem paliwa w komorach pływakowych połączon...

Najnowsze zdjęcia w galerii airportservices:

299#otomoto jarosław , #gaźnik solex , #części do aut francuskich , #otomoto częstochowa , #otomoto interauto , #samochody poleasingowe śląsk , #centra dobór akumulatora , #inchcape warszawa , #otomoto mielec , #kugelfischer ,