viatoll lublin

Instalacje gazu niskosprężonego

Działanie instalacji gazu ciekłego typu HESS EN VERK i podobnych nie różni się w zasadzie niczym od działania takich samych instalacji gazu wysokospreżonego. Zachodzi jedynie konieczność przeprowadzania gazu ze stanu ciekłego w stan gazowy. Do zasilania silnika gaz ciekły pobiera się wyłącznie z jednej butli. Dalszą różnicę stanowi sposób regulacji reduktora ponieważ w razie zasilania gazem ciekłym ciśnienie w komorze pierwszego stopnia wynosi tylko około 1,5 kG/cm2. Budowa i działanie reduktora SOLEX RGPI do instalacji gazu ciekłego odbiegaja znacznie od reduktora typu HESSENVERK. Reduktor SOLEX RGPI ma dwie komor...

Więcej »

Urządzenie FUEL CHARGER S-2

Urządzenie FUEL CHARGER S-2 stosowane jest w rozmaitych wersjach do zasilania silników samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów. Paliwo odmierza i tłoczy do poszczególnych wtryskiwaczy jednosekcyjna pompa wtryskowa, której tłoczek obraca się i jednocześnie wykonuje ruchy posuwisto-zwrotne. Pomijając różnice w konstrukcji podzespołów, wszystkie instalacje systemu S-2 są w zasadzie zbliżone do urządzenia AMERICAN BOSCH. Urządzenie LUCAS stosowane jest w dwóch podstawowych wersjach jako osprzęt silników samochodów sportowych i wyścigowych. Podobne urządzenia wtryskowe do zasilania silników samochodów osobowych, ...

Więcej »

Pomocnicze urządzenia gaźnika

Ze wzrostem podcisnienia gardzieli maleje ciężar właściwy powietrza przepływającego w sąsiedztwie rozpylacza, wskutek czego w gaźniku elementarnym nie jest możliwe u trzymanie stałego skład mieszanki. Gaźnik elementarny w porównaniu z gaźnikiem Idealnym wykazuje poważne wady, ponieważ: — gaźnik elementarny ze zwiększaniem natężenia przepływu powietrza przez gardziel dostarcza coraz bogatszą mieszankę, podczas gdy mieszanka powinna być raczej coraz uboższa i dopiero w razie całkowitego uchylenia przepustnicy stawać sie bogatą, — gaźnik elementarny nie wytwarza odpowiedniej mieszanki, kiedy przepustnica...

Więcej »

Opieka nad autyzmem i innymi niepełnosprawnościami - przyszłość w niebezpieczeństwie

Urządzenie biegu jałowego ma przeważnie studzienkę, do której paliwo napływa przez dyszę dozującą tzw. dysze biegu jałowego. Wskutek podciśnienia za przepustnicą paliwo przenikające przez dyszę biegu jałowego przedostaje się do kanału poziomego, gdzie miesza się z powietrzem napływającym przez kanalik, którego wolny przelot może być zmieniany śrubą regulacyjną biegu jałowego (gwarowo śruba „wolnych obrotów”). Podczas wkręcania Śruby regulacyjnej biegu jałowego maleje dopływ powietrza, wskutek czego mieszanka się wzbogaca. Natomiast wykręcanie śruby regulacyjnej biegu jałowego powoduje zubożenie mie...

Więcej »
http://www.medycynaestetyczna.edu.pl 751#salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu ,