carserwis używane

Urządzenia wtryskowe bezpośredniego działania

Urządzenie BOSCH do silnika dwusuwowego jest przeznaczone do zasilania dwucylindrowego silnika dwusuwowego o umiarkowanej pojemności skokowej. Schemat połączeń instalacji przypomina pod wieloma względami typowe urządzenie wtryskowe BOSCH do silnika wysokoprężnego. Odmierzone już dokładnie dawki paliwa rozpylane są we wnętrzu każdego z cylindrów silnika przez oddzielny układ wtryskowy, złożony z sekcji tłoczącej, przewodu wysokiego ciśnienia i wtryskiwacza. Sekcje tloczace obu układów wtryskowych mieszczą się we wspólnej obudowie i wraz z mechanizmami napędu oraz sterowania dawkowaniem tworzą tzw. pom...

Więcej »

Oszczędzacz

Wytwarzanie mieszanki gazowo -powietrznej. Zależnie od metody zasilania silnika, palna mieszanka gazowo-powietrzna powstaje w specjalnym mieszaczu (silnik przeznaczony do wyłącznej eksploatacji na paliwie gazowym) lub w gaźniku przystosowanym do zasilania gazem (silnik zasilany paliwem gazowym lub ciekłym). Gaz może być doprowadzany do gaźnika przy użyciu specjalnej  końcowki lub wkładki. Stosowane są również wkładki uniwersalne. Zawór butli. W instalacjach gazowych stosowanych w kraju, w przeciwieństwie do instalacji ESCOGAZ lub stosowanych w ZSRR, każda butla zaopatrzona jest w zawór, co pozwala w razie k...

Więcej »

Gaźnik WEBER 32 DR6SP

Paliwo z komory pływakowej przez główną dyszę paliwa dopływa do rozpylacza w gardzieli. Powietrze kompensacyjne wysysane jest spod pokrywy komory pływakowej przez dyszę kompensacyjną. Utworzona emulsja paliwowo-powietrzna spływa przez otworki do gardzieli. Urządzenie biegu jałowego pobiera paliwo z kanału głównej dyszy paliwa przez dyszę biegu jałowego. Gaźnik jest wyposażony w oszczędzacz typu tłoczkowego, sterowany podciśnieniowo. Pompka przyspieszająca uruchamiana jest mechanicznie. Cześć paliwa w czasie tłoczenia wypływa przez otwór do zasobnika, skąd następnie po wykonaniu przez tł...

Więcej »

Wyniki transplantacji ciężkiego złożonego niedoboru odporności, 2000-2009 AD 6

Ogniwa wykonane są ze staliwa manganowego, odpornego za ścieranie. Przekładnia stożkowa służy do przenoszenia napędu od silnika elektrycznego na łańcuch wybierakowy. Całkowite przełożenie przekładni jest tak dobrane, że łańcuch porusza sie z prędkością 2 m/s. Pierwszy stopień redukcji obrotów uzyskuje się na przekładni łańcuchowej. Koło małe jest osadzone na wale silnika elektrycznego, a koło duże — na tulei wałka sprzęgła. Sprzęgło spełnia role zabezpieczenia napędu przed przeciążeniem. Drugi stopień redukcji uzyskano na przekładni kół stożkowych. Koło zębate ma siedem zę...

Więcej »
http://www.terazbudujemy.com.pl 751#salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu ,