nowy c klasa

Gaźnik SOLEX PAIAT

Każdy kanał gaźnika ma oddzielną gardziel. Obie gardziele mają takie same wymiary, lecz wyposażone są w odmienne rozpylacze. W kanale I umieszczony jest zwykły rozpylacz SOLEX, zasilany paliwem z komory pływakowej przez dysze główną. W kanale II znajduje się rozpylacz rozpraszający w gardzieli emulsje paliwowo-powietrzna, która powstaje w studzience emulsyjnej z dozowanego odpowiednio paliwa i powietrza. Zadania urządzenia rozruchowego spełnia termostarter SOLEX dostarczający emulsję paliwowo-powietrzną do przestrzeni pomiędzy przepustnicami w kanale I I gaźnika. Do urządzenia rozruchowego na...

Więcej »

Urządzenia wzbogacające (economiser)

Kompensacja za pomocą urządzenia pneumatycznego jest o wiele korzystniejsza niż przy użyciu urządzenia mechanicznego, ponieważ skład mieszanki zależy nie tylko od uchylenia przepustnicy, ale i od podciśnienia w rurze ssącej, czyli zmienia się zależnie od prędkości biegu silnika — również i podczas stałego uchylenia przepustnicy. Wadą pneumatycznego sterowania Jest skłonność tłoczka do zacierania się w cylinderku. Do kompensowania składu mieszanki przez regulowanie dopływu paliwa stosuje się niekiedy zespół z kilku dysz paliwa, odsłanianych kolejno w miare uchylania przepustnicy, np, p...

Więcej »

Filtry paliwa silników gaźnikowych

Paliwo doprowadzane do urządzeń wtryskowych silników wysokoprężnych lub o zapłonie iskrowym powinno być o wiele dokładniej filtrowane niż wystarcza to w razie zasilania gaźnikowego. Wszelkie drobne zanieczyszczenia mechaniczne, zwłaszcza twarde cząstki substancji mineralnych, jak tlenki metali, krzemionka itp. przenikające do  pompy wtryskowej lub wtryskiwaczy powodują bardzo szybkie zużycie ich najkosztowniejszych części. Twarde ciała obce dostając sie pomiędzy dotarte powierzchnie cylinderka i tłoczka w pompie wtryskowej lub przylgnie czy prowadzenie iglicy rozpylacza, względnie przylgnie zawo...

Więcej »

Chwytak elektrohydrauliczny i elektromagnetyczny

Chwilowa pojemność komory upustowej, a więc i chwilowe dawkowanie zależy od położenia zderzaka regulacyjnego, który zatrzymuje swobodny tłoczek regulacyjny, ustępujący pod naporem paliwa wytłaczanego z cylinderka. Podczas suwu napełniania do cylinderka dopływa najpierw paliwo z komory upustowej, a następnie dodatkowo z komory zasilającej (poprzez komorę ciśnieniową). Dawkowanie pompy wtryskowej ustawia regulator podciśnieniowy odpowiednio do podciśnienia w rurze ssącej oraz Ciśnienia barometrycznego- Regulator podciśnieniowy składa się z wybieraka przeponowego (reagującego na podciśnienie...

Więcej »
http://www.powiekszaniebiustu.biz.pl 751#salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu ,