Gaźniki

Kiedy silnik zaczyna pracować, wskutek wzrostu podciśnienia w rurze ssącej otwiera się zawór rozruchowy i umożliwia napływanie powietrza do studzienki rozruchowej, w wyniku czego mieszanka ubożeje. Jednocześnie spaliny uchodzące przez rure wydechową nagrzewają przewód ciepłego powietrza i do termostartera dopływa coraz cieplejsze powietrze, ogrzewając bimetalową spiralę, która rozpręża się i przekręca zawór obrotowy gaźnika rozruchowego. Gaźniki o kompensacji składu mieszanki przez doprowadzanie dodatkowego powietrza wyszły już prawie z użycia. Tego rodzaju ga...

Gaźniki silników motocyklowych

Tanie silniki małych samochodów, ze względu na prostotę obsługi i niski koszt, wyposaża się najczęściej w gaźniki silników motocyklowych. Gaźnik taki nie zapewnia jednak równie ekonomicznej pracy silnika, jak zwykły gaźnik samochodowy. Gaźnik motocyklowy na ogól nie ma gardzieli w takim zrozumieniu, jak gaźnik samochodowy. Najczęściej gaźnik motocyklowy ma dwie przepustnice: powietrza i mieszanki, lecz zmienianie wolnego przelotu dla przepływu powietrza wokół rozpylacza nie zapewnia odpowiedniego składu mieszanki w całym zakresie obciążeń silnika. Dlatego też p...

Urządzenie FUELCHARGER M-3

Urządzenie BOSCH do silnika czterosuwowego kompletowane w rozmaitych wersjach układem połączeń, działaniem i wykonaniem podzespołów przypomina typowe urządzenie BOSCH do silnika wysokoprężnego. Urządzenie składa się z odpowiedniej liczby niezależnych układów wtryskowych, z których każdy zasila inny cylinder silnika, Wszystkie sekcje tłoczące umieszczone są we wspólnej Obudowie i tworzą pompe wtryskową — czterosekcyjną (np. silnika VANWALL lub BORGWARD), sześciosekcyjną (np. silniki DAIMLER-BENZ 300 — różne modele) lub ośmiosekcyjną (np. silnika DAIMLER-BENZ ...

Działanie gaźnika elementarnego

Podciśnienie LIP zależy od rodzaju dyszy i sposobu jej umieszczenia. Jeżeli dysza jest wbudowana w kanale paliwa prowadzącym do rozpylacza to: AP = Po — Pg — APg [kG/m2]. Chwilowa intensywność wypływu paliwa z rozpylacza w takim przypadku zależy tylko od przepustowości dyszy i jest ściśle związana z podciśnieniem w gardzieli.  Jak długo silnik nie pracuje, tak długo poziomy paliwa w studzi ence, rozpylaczu i w komorze pływakowej są identyczne. Po rozruchu silnika rozpylacz i studzienka szybko opróżniają sie z paliwa, ponieważ dysza przepuszcza mniej paliwa niż wydost...

Najnowsze zdjęcia w galerii airportservices:

268#gaźnik solex , #części do aut francuskich , #otomoto częstochowa , #otomoto interauto , #samochody poleasingowe śląsk , #centra dobór akumulatora , #inchcape warszawa , #otomoto mielec , #kugelfischer , #auto complex nowy sącz ,