klimatyzacja manualna

Podciśnieniowe urządzenia zasilające

Urządzenia podciśnieniowe do tłoczenia paliwa, tzw. gwarowo „mamki”, były kiedyś powszechnie stosowane ze względu na prostotę budowy, jednak z uwagi na istotne wady zostały obecnie prawie całkowicie wyparte przez bardziej niezawodne pompy zasilające. Niemniej podciśnieniowe urządzenia zasilające spotyka się dziś jeszcze w osprzecie nowoczesnych silników, jak np. urządzenie systemu AUTOWAC stosowane w wyposażeniu silników LE Y LAND. Urządzenie to składa się ze zbiornika wyrównawczego, urządzenia pływakowego oraz osprzętu pomocniczego.

Urządzenie wzbogacające o sterowaniu pneumatycznym

Urządzenie wzbogacające, zespolone z głównym układem dozującym, wyróżnia się tym, że paliwo w zwykłych warunkach pracy silnika dopływa do głównego rozpylacza przez dwie dysze wbudowane szeregowo. Wskutek całkowitego uchylenia przepustnicy otwiera się zawór oszczędzacza, dzięki czemu paliwo natrafia na swej drodze tylko na jedną dyszę i w znacznie większej ilości wydostaje z rozpylacza. Urządzenie wzbogacające o sterowaniu pneumatycznym ma zawór oszczędzacza otwierany wskutek przesuwania się tłoczka w cylinderku połączonym z rurą ssąc...

Więcej »

Poziom paliwa w komorze pływakowej

Oszczędzacze nastawne działają według rozmaitych zasad, przy czym najczęściej mieszanka jest zubożana przez dławienie dopływu paliwa do głównego rozpylacza. Podczas rozruchu i w okresie nagrzewania silnik zasila się bogatą mieszanką. Oszczędzacz nastawny włącza się tylko w pewnych warunkach (np. długotrwała jazda ze średnią szybkością), kiedy przez zubożenie mieszanki zmniejszyć można zużycie paliwa bez pogarszania warunków pracy silnika. Komora pływakowa i mechanizm pływakowy. Budowa komory pływakowej zależy od sposobu doprowadzania ...

Więcej »

All in a Days Work - Equity vs. Equality na publicznym ICU w Brazylii

Działanie instalacji gazu ciekłego typu HESS EN VERK i podobnych nie różni się w zasadzie niczym od działania takich samych instalacji gazu wysokospreżonego. Zachodzi jedynie konieczność przeprowadzania gazu ze stanu ciekłego w stan gazowy. Do zasilania silnika gaz ciekły pobiera się wyłącznie z jednej butli. Dalszą różnicę stanowi sposób regulacji reduktora ponieważ w razie zasilania gazem ciekłym ciśnienie w komorze pierwszego stopnia wynosi tylko około 1,5 kG/cm2. Budowa i działanie reduktora SOLEX RGPI do instalacji gazu ciekłego odbiegaj...

Więcej »
http://www.betondekoracyjny.net.pl 751#g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna ,