Współczynnik nadmiaru powietrza

Zmiana przepustowości dyszy powietrza zmienia kąt pochylenia krzywej współczynnika nadmiaru powietrza płytek sprężystych. W miarę dalszego uchylania przepustnicy podciśnienie wciąż rośnie, a zawór lub płytki przepuszczają coraz więcej powietrza, co zapobiega nadmiernemu wzbogacaniu sie mieszanki wytwarzanej przez gaźnik.

Istotnymi niedogodnościami są natomiast trudności w regulacji elementów kontrolujących dopływanie dodatkowego powietrza oraz ich skłonność do drgań, które poważnie zakłócają prawidłowość kompensacji. Współczynnik nadmiaru powietrza określa prosta wyc...

Pomocnicze urządzenia gaźnika

Ze wzrostem podcisnienia gardzieli maleje ciężar właściwy powietrza przepływającego w sąsiedztwie rozpylacza, wskutek czego w gaźniku elementarnym nie jest możliwe u trzymanie stałego skład mieszanki. Gaźnik elementarny w porównaniu z gaźnikiem Idealnym wykazuje poważne wady, ponieważ: — gaźnik elementarny ze zwiększaniem natężenia przepływu powietrza przez gardziel dostarcza coraz bogatszą mieszankę, podczas gdy mieszanka powinna być raczej coraz uboższa i dopiero w razie całkowitego uchylenia przepustnicy stawać sie bogatą, — gaźnik elementarny nie wytwarza odpowiedniej mieszanki...

Gaźnik SOLEX AI

Gaźnik SOLEX AIP składa się z trzech podstawowych części: kadłuba z komorą pływakową, pokrywy komory pływakowej, stanowiącej całość z gardzieli. Paliwo wytryskuje przez trzy poprzeczne otworki wylotowe. Dwie ścianki gardzieli o regulowanym przekroju prostokątnym wykonane są jako zawieszone na zawiasach skrzydła profilowe, Wolny przelot gardzieli może się zmieniać w granicach od 11,5 X 37 min do 32 x 37 mm. Część przekroju gardzieli jest zajęta przez rozpylacz. Skrajne położenia skrzydeł wyznaczone są przez ograniczniki — nadlewy wewnętrzne oraz ścianki kadłuba. Na pochylonych powierzchn...

Dźwigi układkowe - charakterystyka techniczna

Wymaganą szczelność uzyskuje sie dzięki wysokiej gładkości powierzchni zaworków. Płytki zaworków i przepony powinny być odporne na działanie podwyższonych temperatur, co najmniej do 80 oc. Pneumatyczna pompa zasilająca stanowi z reguły osprzęt dwusuwowego silnika gaźnikowego o wstępnym sprężaniu mieszanki w skrzyni korbowej. Górny człon takiej pompy nie różni się niczym od gornego członu mechanicznej pompy zasilającej. Do napędu pompy pneumatycznej wykorzystuje się zmiany ciśnienia w skrzyni korbowej silnika dwusuwowego. Pompa pneumatyczna jest osadzona na kadłubie silnika, a przestrzeń po...

Najnowsze zdjęcia w galerii airportservices:

299#części do aut francuskich , #otomoto częstochowa , #otomoto interauto , #samochody poleasingowe śląsk , #centra dobór akumulatora , #inchcape warszawa , #otomoto mielec , #kugelfischer , #auto complex nowy sącz , #euro car otomoto ,