rollcar

Systemy zasilania silników gazami palnymi

Ze względu na stan gazu zmagazynowanego w butlach rozróżnia się zwykle trzy zasadnicze systemy zasilania silników samochodowych: — zasilanie gazem wysokosprężonym, — zasilanie gazem ciekłym (płynnym), — zasilanie gazem niskosprężonym, Wszystkie wspomniane sposoby są stosowane głównie do zasilania gazami palnymi silników o zapłonie iskrowym. Odrębne zagadnienie stanowi natomiast rzadko spotykane zasilanie gazami palnymi silników wysokoprężnych (o zapłonie samoczynnym). Zalety i wady zasilania gazami palnymi. Stosowa...

Więcej »

Urządzenie FUEL CHARGER S-2

Urządzenie FUEL CHARGER S-2 stosowane jest w rozmaitych wersjach do zasilania silników samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów. Paliwo odmierza i tłoczy do poszczególnych wtryskiwaczy jednosekcyjna pompa wtryskowa, której tłoczek obraca się i jednocześnie wykonuje ruchy posuwisto-zwrotne. Pomijając różnice w konstrukcji podzespołów, wszystkie instalacje systemu S-2 są w zasadzie zbliżone do urządzenia AMERICAN BOSCH. Urządzenie LUCAS stosowane jest w dwóch podstawowych wersjach jako osprzęt silników samochodów sportowych i wy...

Więcej »

Pomocnicze urządzenia gaźnika

Ze wzrostem podcisnienia gardzieli maleje ciężar właściwy powietrza przepływającego w sąsiedztwie rozpylacza, wskutek czego w gaźniku elementarnym nie jest możliwe u trzymanie stałego skład mieszanki. Gaźnik elementarny w porównaniu z gaźnikiem Idealnym wykazuje poważne wady, ponieważ: — gaźnik elementarny ze zwiększaniem natężenia przepływu powietrza przez gardziel dostarcza coraz bogatszą mieszankę, podczas gdy mieszanka powinna być raczej coraz uboższa i dopiero w razie całkowitego uchylenia przepustnicy stawać sie bog...

Więcej »

Skaza krwotoczna przejawia sie w postaci wybroczyn i wylewów krwawych w skórze oraz w mózgu

Zwiększanie dawkowania podczas nagrzewania sie lub biegu jałowego silnika polega na zmniejszaniu podciśnienia utrzymujacego się w komorze rozrządczej urządzenia sterującego (w dławicy nastawnej) i działającego na tłoczek regulatora pompy wtryskowej — w stosunku do rzeczywistego podciśnienia panującego wówczas wewnątrz rury ssącej. Sprawia to, że regulator ustawia tuleję upustową w położeniu stosunkowo dużego dawkowania (większego, niż odpowiadające chwilowemu podciśnieniu w rurze ssącej). Komora rozrządcza ma dwa połącze...

Więcej »
http://www.pol-rusztowania.com.pl 751#g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna ,