kodiaq rs cena

Filtry paliwa silników gaźnikowych

Paliwo doprowadzane do urządzeń wtryskowych silników wysokoprężnych lub o zapłonie iskrowym powinno być o wiele dokładniej filtrowane niż wystarcza to w razie zasilania gaźnikowego. Wszelkie drobne zanieczyszczenia mechaniczne, zwłaszcza twarde cząstki substancji mineralnych, jak tlenki metali, krzemionka itp. przenikające do  pompy wtryskowej lub wtryskiwaczy powodują bardzo szybkie zużycie ich najkosztowniejszych części. Twarde ciała obce dostając sie pomiędzy dotarte powierzchnie cylinderka i tłoczka w pompie wtryskowej lub przylgnie czy prowadzenie iglicy rozpylacza, względnie przylgnie zaworka odc...

Więcej »

Instalacje gazu ciekłego (płynnego)

Gaz ciekły (popularnie płynny), najczęściej mieszanina propanu i butanu, wyróżnia się tym, że już przy umiarkowanym stosunkowo nadciśnieniu przechodzi ze stanu gazowego w stan ciekły. Dzięki temu w butlach można zmagazynować znaczne ilości gazu płynnego w stanie ciekłym. Instalacja gazu ciekłego. Najbardziej rozpowszechnione są: instalacja typu HESSENVERK oraz pochodne (RC i NAMI) i instalacja typu SOLEX. Typowa instalacja gazu ciekłego składa się z dwóch butli gazu ciekłego, przeważnie o pojemności około 33 kG każda, zespołu zaworów odcinających, podgrzewacza gazu ciekłego, filtru gazu, re...

Więcej »

Gaźnik CARTER model BB

Kiedy silnik zaczyna pracować otwiera się zawór płytkowy w zasysaczu i przepuszcza dodatkowe ilości powietrza do gardzieli. W miarę jak silnik się rozgrzewa zasysacz powinno się uchylać coraz bardziej. Jeżeli przepustnica jest przymknięta (jałowy bieg silnika), ruchome skrzydła ograniczają do minimum wolny przelot gardzieli. Prędkość obrotową biegu jałowego silnika reguluje się za pomocą śruby służącej jako zderzak dźwigni przepustnicy. Wkręcanie tej śruby zwiększa szczelinę pomiędzy ściankami komory mieszankowej a przepustnicą, czyli przyspiesza jałowy bieg silnika. Podczas uchylania prz...

Więcej »

fredry rzeszów przychodnia rejestracja

Sprężarkę w samochodowym silniku turbospalinowym napędza z reguły turbina jednostopniowa. Turbina napędowa jest jedno- do pięciostopniową turbiną osiowa lub jednostopniową turbiną promieniową o przepływie dośrodkowym, tzw. turbiną dośrodkową. Zastosowanie dwóch turbin dośrodkowych lub wielostopniowej turbiny dośrodkowej zmusza do niekorzystnego ksztaltowania kanału łączącego obydwie turbiny lub też poszczególne stopnie jednej turbiny. Przy mocy mniejszej niż 300 KM turbina dośrodkowa jest korzystniejsza od osiowej, zwłaszcza pod względem sprawności, kosztów wytwarzania i możliwości uzyski...

Więcej »
http://www.gabryjaczyk.com.pl 751#g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna ,