używana skoda

Systemy zasilania

Silnik dwuwałowy z wydzieloną turbiną napędową (1956 r.). Promieniowa sprężarka jednostopniowa napędzana jest przez jednostopniową turbing osiową. Jedna kątowa komora spalania. Turbina napędowa osiowa jednostopniowa. Spaliny wytwarzane w jednej dzbanowej komorze spalana przepływają do jednostopniowej turbiny wysokiego ciśnienia napędzającej sprężarkę wysokiego ciśnienia. Duża ilość tlenu zawartego w spalinach pozwala na przeprowadzenie ponownego spalania w międzystopniowej komorze spalania, skąd spaliny o podwyższonej temperaturze przepływają do jednostopniowej osiow...

Więcej »

Gaźnik SOLEX PAIAT

Gaźnik opadowy SU ma sprężyne przesuwająca tłoczek do położenia przysłonięcia przelotu, ponieważ nie można wykorzystać tu skłonności tłoka do opadania pod własnym ciezarem. Komora pływakowa stanowi oddzielne urządzenie przymocowane do gaźnika za pośrednictwem drążonego wspornika i śruby. Dzięki temu możliwe jest skośne zamocowanie poziomego gaźnika SU bez przechylenia jego komory pływakowej. Gaźnik STR OM BERG CD, stosowany jest w rozmaitych wykonani ach w osprzęcie silników amerykańskich samochodów osobowych. Gaźnik ST ROM BERG CD przypomina swym układem pozio...

Więcej »

Filtry paliwa

Przewody paliwa prowadzi się możliwie daleko od silnie rozgrzewających się elementów, jak np. tłumika lub rury wydechowej. Istotne to jest zwłaszcza dla silników benzynowych. Wskutek nagrzewania się przewodu, w jego wnętrzu łatwo parują lekkie frakcje paliwa, w następstwie czego tworzą się korki gazowe, utrudniające prawidłowy dopływ paliwa do gaźnika lub pompy wtryskowej. Przewody paliwa zawiesza się w sposób zapobiegający ich drganiu lub ocieraniu się o wystające elementy, ponieważ w innym przypadku szybko następuje miejscowe uszkodzenie przewodu wskutek zmęczenia mater...

Więcej »

Inwestowanie w globalne zdrowie na naszą przyszłość ad

Tanie silniki małych samochodów, ze względu na prostotę obsługi i niski koszt, wyposaża się najczęściej w gaźniki silników motocyklowych. Gaźnik taki nie zapewnia jednak równie ekonomicznej pracy silnika, jak zwykły gaźnik samochodowy. Gaźnik motocyklowy na ogól nie ma gardzieli w takim zrozumieniu, jak gaźnik samochodowy. Najczęściej gaźnik motocyklowy ma dwie przepustnice: powietrza i mieszanki, lecz zmienianie wolnego przelotu dla przepływu powietrza wokół rozpylacza nie zapewnia odpowiedniego składu mieszanki w całym zakresie obciążeń silnika. Dlatego też przewa...

Więcej »
http://www.maxstrans.com.pl 751# , #salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda ,