kw to km

Rozruch silnika

Dopływające do rozpylacza paliwo dozuje dysza biegu jałowego. Do kanału dopływa od góry powietrze i paliwo,  co zapewnia wytwarzanie się emulsji paliwowo-powietrznej jeszcze przed rozpyleniem paliwa oraz przerywanie rozpylania paliwa z chwilą zaniku podciśnienia w sąsiedztwie przepustnicy (zatrzymania silnika), kiedy to według zasady syfonu paliwo mogłoby nadal wypływać samoczynnie z rozpylacza. Skład i ilość emulsji paliwowo-powietrznej, tworzącej się w razie całkowitego przymknięcia przepustnicy, zależy od ustawieni. W takim przypadku, jeżeli silnik pracuje z umiarkowanym obciążeniem, poziom paliwa w...

Więcej »

Gaźniki silników motocyklowych

Tanie silniki małych samochodów, ze względu na prostotę obsługi i niski koszt, wyposaża się najczęściej w gaźniki silników motocyklowych. Gaźnik taki nie zapewnia jednak równie ekonomicznej pracy silnika, jak zwykły gaźnik samochodowy. Gaźnik motocyklowy na ogól nie ma gardzieli w takim zrozumieniu, jak gaźnik samochodowy. Najczęściej gaźnik motocyklowy ma dwie przepustnice: powietrza i mieszanki, lecz zmienianie wolnego przelotu dla przepływu powietrza wokół rozpylacza nie zapewnia odpowiedniego składu mieszanki w całym zakresie obciążeń silnika. Dlatego też przeważnie stosuje się dodatkową kom...

Więcej »

Urządzenie FUELCHARGER M-3

Urządzenie BOSCH do silnika czterosuwowego kompletowane w rozmaitych wersjach układem połączeń, działaniem i wykonaniem podzespołów przypomina typowe urządzenie BOSCH do silnika wysokoprężnego. Urządzenie składa się z odpowiedniej liczby niezależnych układów wtryskowych, z których każdy zasila inny cylinder silnika, Wszystkie sekcje tłoczące umieszczone są we wspólnej Obudowie i tworzą pompe wtryskową — czterosekcyjną (np. silnika VANWALL lub BORGWARD), sześciosekcyjną (np. silniki DAIMLER-BENZ 300 — różne modele) lub ośmiosekcyjną (np. silnika DAIMLER-BENZ 2,5 1). Działanie układów wtrysk...

Więcej »

Siatka otwarta a laparoskopowa siatkowa naprawa przepuklin pachwinowych czesc 4

Silnik dwuwałowy z wydzieloną turbiną napędową (1956 r.). Promieniowa sprężarka jednostopniowa napędzana jest przez jednostopniową turbing osiową. Jedna kątowa komora spalania. Turbina napędowa osiowa jednostopniowa. Spaliny wytwarzane w jednej dzbanowej komorze spalana przepływają do jednostopniowej turbiny wysokiego ciśnienia napędzającej sprężarkę wysokiego ciśnienia. Duża ilość tlenu zawartego w spalinach pozwala na przeprowadzenie ponownego spalania w międzystopniowej komorze spalania, skąd spaliny o podwyższonej temperaturze przepływają do jednostopniowej osiowej turbiny napędowej, a następn...

Więcej »
299#części do aut francuskich , #otomoto częstochowa , #otomoto interauto , #samochody poleasingowe śląsk , #centra dobór akumulatora , #inchcape warszawa , #otomoto mielec , #kugelfischer , #auto complex nowy sącz , #euro car otomoto ,