911 porsche 1980

Systemy zasilania silników gazami palnymi

Ze względu na stan gazu zmagazynowanego w butlach rozróżnia się zwykle trzy zasadnicze systemy zasilania silników samochodowych: — zasilanie gazem wysokosprężonym, — zasilanie gazem ciekłym (płynnym), — zasilanie gazem niskosprężonym, Wszystkie wspomniane sposoby są stosowane głównie do zasilania gazami palnymi silników o zapłonie iskrowym. Odrębne zagadnienie stanowi natomiast rzadko spotykane zasilanie gazami palnymi silników wysokoprężnych (o zapłonie samoczynnym). Zalety i wady zasilania gazami palnymi. Stosowanie gazów palnych jako materiałów pędnych do silników samochodowych ma dodatnie i ...

Więcej »

Przenośnik ruchomy

Przenośnik ruchomy może obracać się w dwóch płaszczyznach: poziomej — na specjalnej obrotnicy jest możliwy ruch w granicach ± 1/3 rad (60 0 ) oraz pionowej — za pomocą wciągarki ręcznej jest możliwy ruch przenośnika w granicach 0 do 23 0 . Wciągarka jest napędzana za pomocą przekładni ślimakowej samohamownej. Obydwa przenośniki różnią się jedynie długością oraz sposobem zamocowania. Napęd taśm przenośników odbywa się z elektrobębnów; szybkość przemieszczania się taśm wynosi 2,64 m/s. Napęd jazdy roboczej i transportowej w oczyszczarce OT-400 jest przenoszony na dwie osie, zmontowane na przednim wózk...

Więcej »

Urządzenie wzbogacające o sterowaniu pneumatycznym

Urządzenie wzbogacające, zespolone z głównym układem dozującym, wyróżnia się tym, że paliwo w zwykłych warunkach pracy silnika dopływa do głównego rozpylacza przez dwie dysze wbudowane szeregowo. Wskutek całkowitego uchylenia przepustnicy otwiera się zawór oszczędzacza, dzięki czemu paliwo natrafia na swej drodze tylko na jedną dyszę i w znacznie większej ilości wydostaje z rozpylacza. Urządzenie wzbogacające o sterowaniu pneumatycznym ma zawór oszczędzacza otwierany wskutek przesuwania się tłoczka w cylinderku połączonym z rurą ssącą. W razie całkowitego uchylenia przepustnicy podciśnienie w rurze ssą...

Więcej »

Bezpieczeństwo dodawania Salmeterolu do propionianu flutykazonu u dzieci z astmą ad 6

Podciśnienie LIP zależy od rodzaju dyszy i sposobu jej umieszczenia. Jeżeli dysza jest wbudowana w kanale paliwa prowadzącym do rozpylacza to: AP = Po — Pg — APg [kG/m2]. Chwilowa intensywność wypływu paliwa z rozpylacza w takim przypadku zależy tylko od przepustowości dyszy i jest ściśle związana z podciśnieniem w gardzieli.  Jak długo silnik nie pracuje, tak długo poziomy paliwa w studzi ence, rozpylaczu i w komorze pływakowej są identyczne. Po rozruchu silnika rozpylacz i studzienka szybko opróżniają sie z paliwa, ponieważ dysza przepuszcza mniej paliwa niż wydostaje sie go ze studzienki przez rozpylacz. W takim...

Więcej »
http://www.dobrygeriatra.pl 751#g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna ,