konfigurator porsche

Filtry paliwa silników wtryskowych

Pomiędzy kołpakiem a korpusem znajduje się uszczelka. Paliwo dopływa jak wskazują strzałki. Dociskany sprężyną do korpusu wkład filtrujący składa się z dużej liczby płytek z blachy o grubości około 0,15 mm, ściśniętych pomiędzy dwoma sztywnymi tarczami za pomocą dwóch cienkich ściągaczy. Każda płytka zaopatrzona jest w 12 otworów oraz wytłoczonych występów o wysokości około 0,05 mm. Dzieki tym występom miedzy sąsiednimi płytkami wkładu filtrującego istnieją szczeliny o Szerokości około 0,05 mm, z osadnikiem (samochód FSC Lublin) przez które paliwo może przepływać do wnętrza wkładu. P...

Więcej »

Wtryskiwacze AMERICAN BOSCH

Według tej samej zasady uzyskuje się wymagane zwiększenie dawkowania podczas biegu jałowego silnika, który osiągnął już stan równowagi cieplnej. Wprawdzie kanalik wlotowy jest zaślepiony przez suwak różnicowy, lecz w okresie przymknięcia przepustnic , w przestrzeni przed nią panuje ciśnienie zbliżone do barometrycznego, wskutek czego do komory rozrządczej dopływa powietrze przez kanalik wyrównawczy. Zmniejszenie podciśnienia w komorze  rozrządczej w stosunku do ciśnienia w rurze ssącej, za przepustnicą, zapewnia wiec wymagane wówczas zwiększenie dawkowania. Po włączeniu zapłonu, praw e od razu elektryczna pompa...

Więcej »

Gaźnik CARTER model BB

Kiedy silnik zaczyna pracować otwiera się zawór płytkowy w zasysaczu i przepuszcza dodatkowe ilości powietrza do gardzieli. W miarę jak silnik się rozgrzewa zasysacz powinno się uchylać coraz bardziej. Jeżeli przepustnica jest przymknięta (jałowy bieg silnika), ruchome skrzydła ograniczają do minimum wolny przelot gardzieli. Prędkość obrotową biegu jałowego silnika reguluje się za pomocą śruby służącej jako zderzak dźwigni przepustnicy. Wkręcanie tej śruby zwiększa szczelinę pomiędzy ściankami komory mieszankowej a przepustnicą, czyli przyspiesza jałowy bieg silnika. Podczas uchylania przepustnicy dźwigi...

Więcej »

Leczenie Dupilumabem u doroslych z umiarkowanym do ciezkiego atopowym zapaleniem skóry AD 3

Gaźnik G-43 składa się z członu górnego, odlanego z cynkalu, w którym znajduje sie kanał ssący, komora pływakowa i komora zmieszania, oraz żeliwnego lub cynkalowego członu dolnego, stanowiącego obudowę przepustnicy. Gardziel jest wymienna i daje się wyjać po rozlaczeniu członów. Pokrywę komory pływakowej można odjąć bez odkręcania jakichkolwiek przewodów. Główna dysza paliwa jest wkręcona bezpośrednio w kadłub gaźnika i osłonięta wkrętem zaślepiaiącym otwór. Dysza paliwa urządzenia biegu jałowego pobiera paliwo z kanału za główną dyszą paliwa. Kompensacyjna dysza powietrza znajduje się o...

Więcej »
http://www.datman.pl 751#g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna ,