Instalacja samochodu GAZ-51

Różnice konstrukcyjne w instalacjach, a zwłaszcza w reduktorach ciśnienia. Największą precyzją działania oznacza się reduktor HESSENVERK, model DMIOOH. Sposób przystosowania samochodu do zasilania jego silnika napędowego gazem, a Więc i rozmieszczenie całej instalacji gazowej w pojeździe, zależy od systemu wbudowania butli gazowych. zamocowanie butli. Najczęściej butle na gaz wysokospreżony mocuje się poziomo, prostopadle do osi podłużnej samochodu (np. w samochodach STA R-20-25). Niekiedy, zwłaszcza w samochodach wywrotkach lub samochodach specjalnych, z konieczności butle mocuje się w inny...

Podciśnieniowe urządzenia zasilające

Urządzenia podciśnieniowe do tłoczenia paliwa, tzw. gwarowo „mamki”, były kiedyś powszechnie stosowane ze względu na prostotę budowy, jednak z uwagi na istotne wady zostały obecnie prawie całkowicie wyparte przez bardziej niezawodne pompy zasilające. Niemniej podciśnieniowe urządzenia zasilające spotyka się dziś jeszcze w osprzecie nowoczesnych silników, jak np. urządzenie systemu AUTOWAC stosowane w wyposażeniu silników LE Y LAND. Urządzenie to składa się ze zbiornika wyrównawczego, urządzenia pływakowego oraz osprzętu pomocniczego. Komora pływakowa jest wbudowana we wnętrzu zbiorni...

Poziom paliwa w komorze pływakowej

Oszczędzacze nastawne działają według rozmaitych zasad, przy czym najczęściej mieszanka jest zubożana przez dławienie dopływu paliwa do głównego rozpylacza. Podczas rozruchu i w okresie nagrzewania silnik zasila się bogatą mieszanką. Oszczędzacz nastawny włącza się tylko w pewnych warunkach (np. długotrwała jazda ze średnią szybkością), kiedy przez zubożenie mieszanki zmniejszyć można zużycie paliwa bez pogarszania warunków pracy silnika. Komora pływakowa i mechanizm pływakowy. Budowa komory pływakowej zależy od sposobu doprowadzania paliwa do gaźnika. W nowoczesnym gaźniku kr...

Palenie i śmiertelność wśród starszych mężczyzn i kobiet w trzech społecznościach ad

Możliwość samoczynnego uchylania sie zapewnia się zasysaczowi przez mimośrodowe ułożyskowanie. Kiedy silnik zaczyna pracować, wskutek wzrostu podciśnienia w rurze ssącej pod naporem powietrza zasysacz przezwycięża opór sprężyn i uchyla się o pewien kąt, co umożliwia dopływanie zwiększonych ilości powietrza do gardzieli gaźnika. Zalanie gaźnika. Ponieważ wskutek przymknięcia zasysacza w gardzieli panuje duże podciśnienie, paliwo obficie wydobywa się ze wszystkich rozpylaczy i mała ilość przepływającego powietrza często nie jest w stanie unieść ze sobą wszystkiego paliwa. Wobec dużego po...

Najnowsze zdjęcia w galerii airportservices:

299#części do aut francuskich , #otomoto częstochowa , #otomoto interauto , #samochody poleasingowe śląsk , #centra dobór akumulatora , #inchcape warszawa , #otomoto mielec , #kugelfischer , #auto complex nowy sącz , #euro car otomoto ,