Wtryskiwacze MARVEL-SCHEBLER

Chwilowa pojemność komory upustowej, a więc i chwilowe dawkowanie zależy od położenia zderzaka regulacyjnego, który zatrzymuje swobodny tłoczek regulacyjny, ustępujący pod naporem paliwa wytłaczanego z cylinderka. Podczas suwu napełniania do cylinderka dopływa najpierw paliwo z komory upustowej, a następnie dodatkowo z komory zasilającej (poprzez komorę ciśnieniową). Dawkowanie pompy wtryskowej ustawia regulator podciśnieniowy odpowiednio do podciśnienia w rurze ssącej oraz Ciśnienia barometrycznego- Regulator podciśnieniowy składa się z wybieraka przeponowego (reagującego na podciśnienie w rurze ssąc...

Filtry paliwa

Przewody paliwa prowadzi się możliwie daleko od silnie rozgrzewających się elementów, jak np. tłumika lub rury wydechowej. Istotne to jest zwłaszcza dla silników benzynowych. Wskutek nagrzewania się przewodu, w jego wnętrzu łatwo parują lekkie frakcje paliwa, w następstwie czego tworzą się korki gazowe, utrudniające prawidłowy dopływ paliwa do gaźnika lub pompy wtryskowej. Przewody paliwa zawiesza się w sposób zapobiegający ich drganiu lub ocieraniu się o wystające elementy, ponieważ w innym przypadku szybko następuje miejscowe uszkodzenie przewodu wskutek zmęczenia materiału lub przetarcia. [więcej w:...

Systemy zasilania

Silnik dwuwałowy z wydzieloną turbiną napędową (1956 r.). Promieniowa sprężarka jednostopniowa napędzana jest przez jednostopniową turbing osiową. Jedna kątowa komora spalania. Turbina napędowa osiowa jednostopniowa. Spaliny wytwarzane w jednej dzbanowej komorze spalana przepływają do jednostopniowej turbiny wysokiego ciśnienia napędzającej sprężarkę wysokiego ciśnienia. Duża ilość tlenu zawartego w spalinach pozwala na przeprowadzenie ponownego spalania w międzystopniowej komorze spalania, skąd spaliny o podwyższonej temperaturze przepływają do jednostopniowej osiowej turbiny napędowej, a następni...

Hemochromatoza: genetyka, patofizjologia, diagnostyka i leczenie

Urządzenie wzbogacające, zespolone z głównym układem dozującym, wyróżnia się tym, że paliwo w zwykłych warunkach pracy silnika dopływa do głównego rozpylacza przez dwie dysze wbudowane szeregowo. Wskutek całkowitego uchylenia przepustnicy otwiera się zawór oszczędzacza, dzięki czemu paliwo natrafia na swej drodze tylko na jedną dyszę i w znacznie większej ilości wydostaje z rozpylacza. Urządzenie wzbogacające o sterowaniu pneumatycznym ma zawór oszczędzacza otwierany wskutek przesuwania się tłoczka w cylinderku połączonym z rurą ssącą. W razie całkowitego uchylenia przepustnicy podciśnienie w ...

Najnowsze zdjęcia w galerii airportservices:

299#otomoto interauto , #samochody poleasingowe śląsk , #centra dobór akumulatora , #inchcape warszawa , #otomoto mielec , #kugelfischer , #auto complex nowy sącz , #euro car otomoto , #mm cars otomoto , #mm cars używane ,