Wtryskiwacze MARVEL-SCHEBLER

Chwilowa pojemność komory upustowej, a więc i chwilowe dawkowanie zależy od położenia zderzaka regulacyjnego, który zatrzymuje swobodny tłoczek regulacyjny, ustępujący pod naporem paliwa wytłaczanego z cylinderka. Podczas suwu napełniania do cylinderka dopływa najpierw paliwo z komory upustowej, a następnie dodatkowo z komory zasilającej (poprzez komorę ciśnieniową). Dawkowanie pompy wtryskowej ustawia regulator podciśnieniowy odpowiednio do podciśnienia w rurze ssącej oraz Ciśnienia barometrycznego- Regulator podciśnieniowy składa się z wybieraka przeponowego (reagującego na podciśnienie w rurze ssącej) i anero...

Działanie gaźnika elementarnego

Podciśnienie LIP zależy od rodzaju dyszy i sposobu jej umieszczenia. Jeżeli dysza jest wbudowana w kanale paliwa prowadzącym do rozpylacza to: AP = Po — Pg — APg [kG/m2]. Chwilowa intensywność wypływu paliwa z rozpylacza w takim przypadku zależy tylko od przepustowości dyszy i jest ściśle związana z podciśnieniem w gardzieli.  Jak długo silnik nie pracuje, tak długo poziomy paliwa w studzi ence, rozpylaczu i w komorze pływakowej są identyczne. Po rozruchu silnika rozpylacz i studzienka szybko opróżniają sie z paliwa, ponieważ dysza przepuszcza mniej paliwa niż wydostaje sie go ze studzienki przez rozpylacz. W takim ...

Filtry paliwa silników wtryskowych

Pomiędzy kołpakiem a korpusem znajduje się uszczelka. Paliwo dopływa jak wskazują strzałki. Dociskany sprężyną do korpusu wkład filtrujący składa się z dużej liczby płytek z blachy o grubości około 0,15 mm, ściśniętych pomiędzy dwoma sztywnymi tarczami za pomocą dwóch cienkich ściągaczy. Każda płytka zaopatrzona jest w 12 otworów oraz wytłoczonych występów o wysokości około 0,05 mm. Dzieki tym występom miedzy sąsiednimi płytkami wkładu filtrującego istnieją szczeliny o Szerokości około 0,05 mm, z osadnikiem (samochód FSC Lublin) przez które paliwo może przepływać do wnętrza wkładu. Po...

Nieraz ten sam przyklad móglby ilustrowac dzialanie paru potrzeb

Zasilanie wtryskowe silników o zapłonie iskrowym obarczone jest jednak i dość istotnymi wadami. Podstawowa niedogodność stanowi konieczność stosowania precyzyjnego osprzętu, znacznie kosztowniejszego od względnie tanich układów zasilania seryjnych silników gaźnikowych. Problem ten traci jednak na znaczeniu, gdy chodzi o samochody sportowe, wyczynowe lub specjalnego przeznaczenia, których silniki wyposaża się z reguły albo w skomplikowane gaźniki wielokanałowe, albo w układy zasilania o dwóch lub kilku gaźnikach. Celowość wtryskowego zasilania silnika dwusuwowego ogranicza ponadto okoliczność, że w razie wstępne...

Najnowsze zdjęcia w galerii airportservices:

299#otomoto interauto , #samochody poleasingowe śląsk , #centra dobór akumulatora , #inchcape warszawa , #otomoto mielec , #kugelfischer , #auto complex nowy sącz , #euro car otomoto , #mm cars otomoto , #mm cars używane ,