leasing kalkulator

Systemy zasilania wtryskowego

Zasilanie wtryskowe silników o zapłonie iskrowym obarczone jest jednak i dość istotnymi wadami. Podstawowa niedogodność stanowi konieczność stosowania precyzyjnego osprzętu, znacznie kosztowniejszego od względnie tanich układów zasilania seryjnych silników gaźnikowych. Problem ten traci jednak na znaczeniu, gdy chodzi o samochody sportowe, wyczynowe lub specjalnego przeznaczenia, których silniki wyposaża się z reguły albo w skomplikowane gaźniki wielokanałowe, albo w układy zasilania o dwóch lub kilku gaźnikach. Celowość wtryskowego zasilania silnika dwusuwowego...

Więcej »

Paliwo do urządzenia biegu jałowego

Gaźnik SU  stosowany jest szeroko w rozmaitych wykonaniach w osprzęcie silników samochodów produkowanych w Wielkiej Brytanii. Sposób działania tego gaźnika jest zupełnie inny niż gaźnika klasycznego, ponieważ dzięki odpowiedniej konstrukcji zapewnia się utrzymywanie stalego podciśnienia, powodującego wypływanie paliwa z dyszy. Paliwo do urządzenia biegu jałowego pobierane jest z kanalu za główną dyszą paliwa. Z paliwa dozowanego przez dysze biegu jałowego oraz powietrza dopływającego przez dyszę wytwarza się emulsja paliwowo-powietrzna, wysysana do cylindrów...

Więcej »

Urządzenie biegu jałowego

Urządzenie biegu jałowego ma przeważnie studzienkę, do której paliwo napływa przez dyszę dozującą tzw. dysze biegu jałowego. Wskutek podciśnienia za przepustnicą paliwo przenikające przez dyszę biegu jałowego przedostaje się do kanału poziomego, gdzie miesza się z powietrzem napływającym przez kanalik, którego wolny przelot może być zmieniany śrubą regulacyjną biegu jałowego (gwarowo śruba „wolnych obrotów”). Podczas wkręcania Śruby regulacyjnej biegu jałowego maleje dopływ powietrza, wskutek czego mieszanka się wzbogaca. Natomiast wykręcanie śrub...

Więcej »

Pacjenci z ostrym bólem klatki piersiowej

Możliwość samoczynnego uchylania sie zapewnia się zasysaczowi przez mimośrodowe ułożyskowanie. Kiedy silnik zaczyna pracować, wskutek wzrostu podciśnienia w rurze ssącej pod naporem powietrza zasysacz przezwycięża opór sprężyn i uchyla się o pewien kąt, co umożliwia dopływanie zwiększonych ilości powietrza do gardzieli gaźnika. Zalanie gaźnika. Ponieważ wskutek przymknięcia zasysacza w gardzieli panuje duże podciśnienie, paliwo obficie wydobywa się ze wszystkich rozpylaczy i mała ilość przepływającego powietrza często nie jest w stanie unieść ze sobą...

Więcej »
http://www.beton-dekoracyjny.edu.pl 751#focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy ,