ac samochodu

Systemy zasilania wtryskowego

Zasilanie wtryskowe silników o zapłonie iskrowym obarczone jest jednak i dość istotnymi wadami. Podstawowa niedogodność stanowi konieczność stosowania precyzyjnego osprzętu, znacznie kosztowniejszego od względnie tanich układów zasilania seryjnych silników gaźnikowych. Problem ten traci jednak na znaczeniu, gdy chodzi o samochody sportowe, wyczynowe lub specjalnego przeznaczenia, których silniki wyposaża się z reguły albo w skomplikowane gaźniki wielokanałowe, albo w układy zasilania o dwóch lub kilku gaźnikach. Celowość wtryskowego zasilania silnika dwusuw...

Więcej »

Wkłady pojemnościowe

Wkłady powierzchniowe wykonywane są przez nawinięcie na klatce ze sztywnego drutu lub rozpięcie na odpowiednim szkielecie specjalnego materiału, jak na przykład — gęsta tkanina bawełniana lub lniana, bibuła lub specjalny papier filtracyjny. Zanieczyszczenia mechaniczne w tego rodzaju filtrach osadzają się na powierzchni wkładu i częściowo opadają zeń, zmywane przez strumień dopływającego paliwa oraz wskutek pulsacji spowodowanej działaniem pompy zasilającej. Natomiast najdrobniejsze ciała obce, które przedostają się do wnętrza sączka, nie zatrzymują si...

Więcej »

Pompy zasilające

Wkłady komorowe. Na wzmiankę zasługują filtry z wkładami komorowymi, opracowane przez firmę Bosch. Paliwo doprowadzane do wnętrza obudowy filtru wpływa przez filtru komorowego BOSCH. Wycięcia w płytkach odległościowych do wnetrza płaskich komór wlotowych utworzonych przez sączki tarczowe i płytki odległościowe. Aby zmniejszyć szybkość zamulania się wkładu często osłania się go sączkiem powierzchniowym z gęstego płótna. Filtru komorowego z wkładem nieosłoniętym nie zaopatruje się w korek spustowy w dnie obudowy, ponieważ zanieczyszczenia nie groma...

Więcej »

Prawdopodobnie patogenne odmiany de novo w ścieżkach kandydatów cz.2

Przewody paliwa prowadzi się możliwie daleko od silnie rozgrzewających się elementów, jak np. tłumika lub rury wydechowej. Istotne to jest zwłaszcza dla silników benzynowych. Wskutek nagrzewania się przewodu, w jego wnętrzu łatwo parują lekkie frakcje paliwa, w następstwie czego tworzą się korki gazowe, utrudniające prawidłowy dopływ paliwa do gaźnika lub pompy wtryskowej. Przewody paliwa zawiesza się w sposób zapobiegający ich drganiu lub ocieraniu się o wystające elementy, ponieważ w innym przypadku szybko następuje miejscowe uszkodzenie przewodu wskutek zm...

Więcej »
http://www.eveonlinepolska.pl 751# , #salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda ,