auto bez prawa jazdy otomoto

Gaźnik WEBER 32 DR6SP

Paliwo z komory pływakowej przez główną dyszę paliwa dopływa do rozpylacza w gardzieli. Powietrze kompensacyjne wysysane jest spod pokrywy komory pływakowej przez dyszę kompensacyjną. Utworzona emulsja paliwowo-powietrzna spływa przez otworki do gardzieli. Urządzenie biegu jałowego pobiera paliwo z kanału głównej dyszy paliwa przez dyszę biegu jałowego. Gaźnik jest wyposażony w oszczędzacz typu tłoczkowego, sterowany podciśnieniowo. Pompka przyspieszająca uruchamiana jest mechanicznie. Cześć paliwa w czasie tłoczenia wypływa przez otwór do zasobnika, skąd następnie po wykonaniu przez tłoc...

Więcej »

Systemy zasilania silników gazami palnymi

Ze względu na stan gazu zmagazynowanego w butlach rozróżnia się zwykle trzy zasadnicze systemy zasilania silników samochodowych: — zasilanie gazem wysokosprężonym, — zasilanie gazem ciekłym (płynnym), — zasilanie gazem niskosprężonym, Wszystkie wspomniane sposoby są stosowane głównie do zasilania gazami palnymi silników o zapłonie iskrowym. Odrębne zagadnienie stanowi natomiast rzadko spotykane zasilanie gazami palnymi silników wysokoprężnych (o zapłonie samoczynnym). Zalety i wady zasilania gazami palnymi. Stosowanie gazów palnych jako materiałów pędnych do silników samochodowych ma do...

Więcej »

Gaźnik ROCHESTER 4 GC

Wskutek znacznego wzrostu obciążenia silnika zaczyna działać 11 stopień gaźnika. W okresie wciskania pedału przyspieszenia do oporu pracują oba stopnie, przy czym w każdym układzie I stopnia otwiera się zawór oszczędzacza sterowany pneumatycznie. Włączenie się oszczędzacza powoduje zwiększony dopływ paliwa do studzienek emulsyjnych I stopnia. Gaźnik ROCHESTER 4 GC ma jedną tłoczkową, sterowaną mechanicznie, pompe przyspieszającą, wbudowaną po stronie zasilania I stopnia. Gaźnik ROCHESTER 4GC ma dwie komory pływakowe. Przestrzenie nad poziomem paliwa w komorach pływakowych połączone są kanalikami z...

Więcej »

Atlas chirurgii głowy i szyi

Działanie instalacji gazu ciekłego typu HESS EN VERK i podobnych nie różni się w zasadzie niczym od działania takich samych instalacji gazu wysokospreżonego. Zachodzi jedynie konieczność przeprowadzania gazu ze stanu ciekłego w stan gazowy. Do zasilania silnika gaz ciekły pobiera się wyłącznie z jednej butli. Dalszą różnicę stanowi sposób regulacji reduktora ponieważ w razie zasilania gazem ciekłym ciśnienie w komorze pierwszego stopnia wynosi tylko około 1,5 kG/cm2. Budowa i działanie reduktora SOLEX RGPI do instalacji gazu ciekłego odbiegaja znacznie od reduktora typu HESSENVERK. Reduktor SOLEX RGPI ma ...

Więcej »
http://www.lekarzewarszawa.info.pl 751# , #salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda ,