hakowce otomoto

Urządzenia wzbogacające (economiser)

Kompensacja za pomocą urządzenia pneumatycznego jest o wiele korzystniejsza niż przy użyciu urządzenia mechanicznego, ponieważ skład mieszanki zależy nie tylko od uchylenia przepustnicy, ale i od podciśnienia w rurze ssącej, czyli zmienia się zależnie od prędkości biegu silnika — również i podczas stałego uchylenia przepustnicy. Wadą pneumatycznego sterowania Jest skłonność tłoczka do zacierania się w cylinderku. Do kompensowania składu mieszanki przez regulowanie dopływu paliwa stosuje się niekiedy zespół z kilku dysz paliwa, odsłanianych kolejno w miare uchylania przepustnicy, np, przez suwak tłokowy, ...

Więcej »

Urządzenie KUGELFISCHER

Dawkowanie sekcji tłoczących jest korygowane przez czujnik ciśnienia barometrycznego, a w okresie nagrzewania silnika dodatkowo przez elektromagnetyczne urządzenie wzbogacające, którego termostat reaguje na temperaturę w okresie włączenia rozrusznika, jeżeli temperatura nie przewyższa około 35 oc, urządzenie wydatnie wzbogaca mieszankę. Wówczas przekaźnik rozruchowy zasila elektromagnes rozruchowy, który umożliwia wytryskiwanie dwuotworkowy rozpylacz do wnętrza rury ssącej paliwa tłoczonego przez elektryczną pompę zasilającą. Wtryskiwacze silnika DB 230SL Są wbudowane w głowicy cylindrów i rozpylają paliwo ...

Więcej »

Wtryskiwacze AMERICAN BOSCH

Według tej samej zasady uzyskuje się wymagane zwiększenie dawkowania podczas biegu jałowego silnika, który osiągnął już stan równowagi cieplnej. Wprawdzie kanalik wlotowy jest zaślepiony przez suwak różnicowy, lecz w okresie przymknięcia przepustnic , w przestrzeni przed nią panuje ciśnienie zbliżone do barometrycznego, wskutek czego do komory rozrządczej dopływa powietrze przez kanalik wyrównawczy. Zmniejszenie podciśnienia w komorze  rozrządczej w stosunku do ciśnienia w rurze ssącej, za przepustnicą, zapewnia wiec wymagane wówczas zwiększenie dawkowania. Po włączeniu zapłonu, praw e od razu elektryczna po...

Więcej »

Niemowleta w ogóle nie po-

Element tłoczący (np. przepona) pompy elektrycznej pulsuje znacznie wolniej niż w pompie mechanicznej lub pneumatycznej, przy czym wykonuje on pełne skoki, których częstość nie zależy od chwilowej prędkości obrotowej walu korbowego, lecz tylko od poboru paliwa przez urządzenie dawkujące. Tym samym poruszające się części (np. przepona i zaworki) pompy elektrycznej pracują w o wiele korzystniejszych warunkach, niż np. w pompie mechanicznej, a co za tym idzie trwałość ich jest znacznie większa. Elektryczna pompa zasilająca może być wbudowana w samochodzie w dowolnym miejscu, np. w szczególnie skuteczn...

Więcej »
http://www.estetyczna-med.net.pl 751#boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu ,