Wałek napędowy

Podczas ustępowania pod naciskiem garbu obracającego sie wałka kułaczkowego popychacz zgniata nieco (skok popychacza — 0,38 mm) wkładkę, wskutek czego otwiera się zawór odcinający i paliwo jest wytłaczane z komory ciśnieniowej do wtryskiwacza. W miarę zanikania nacisku garbu walka kułaczkowego wkładka gumowa rozpręża się i cofa popychacz, przy czym jednocześnie otwiera się zawór wlotowy i paliwo jest zasysane do wnętrza komory ciśnieniowej. Dawkowanie pompy wtryskowej zmienia się przez przekręcanie za pomocą dźwigni sterującej wałka mimośrodowego, o który opiera się zawór wlot...

Współczynnik nadmiaru powietrza

Zmiana przepustowości dyszy powietrza zmienia kąt pochylenia krzywej współczynnika nadmiaru powietrza płytek sprężystych. W miarę dalszego uchylania przepustnicy podciśnienie wciąż rośnie, a zawór lub płytki przepuszczają coraz więcej powietrza, co zapobiega nadmiernemu wzbogacaniu sie mieszanki wytwarzanej przez gaźnik.

Istotnymi niedogodnościami są natomiast trudności w regulacji elementów kontrolujących dopływanie dodatkowego powietrza oraz ich skłonność do drgań, które poważnie zakłócają prawidłowość kompensacji. Współczynnik nadmiaru powietrza okreś...

Urządzenie FUEL CHARGER S-2

Urządzenie FUEL CHARGER S-2 stosowane jest w rozmaitych wersjach do zasilania silników samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów. Paliwo odmierza i tłoczy do poszczególnych wtryskiwaczy jednosekcyjna pompa wtryskowa, której tłoczek obraca się i jednocześnie wykonuje ruchy posuwisto-zwrotne. Pomijając różnice w konstrukcji podzespołów, wszystkie instalacje systemu S-2 są w zasadzie zbliżone do urządzenia AMERICAN BOSCH. Urządzenie LUCAS stosowane jest w dwóch podstawowych wersjach jako osprzęt silników samochodów sportowych i wyścigowych. Podobne urządzenia wtryskowe do zasilania ...

Przejściowa niedoczynność przytarczyc podczas ostrego zatrucia alkoholem ad 7

Każda sekcja tłocząca wyposażona jest w zasobnik ciśnienia w postaci nurnika współpracującego ze sprężyną tłoczącą. Podczas suwu roboczego tłoczka najpierw w cylinderku odcięta zostaje pewna ilość paliwa (zawarta między tłoczkiem a nurnikiem), a następnie nurnik ustępując pod naporem paliwa napina sprężynę tłoczącą. Tłoczenie paliwa do wtryskiwacza trwa bardzo krótko, w okresie kiedy pod naciskiem nurnika popychanego przez gwałtownie rozprężającą się sprężyne tłoczącą wydostaje się ono przez kanalik i podtoczenie tłoczka — z cylinderka do rozpylacza. Sterowanie ...

Najnowsze zdjęcia w galerii airportservices:

299#współczynnik nadmiaru powietrza , #moto gratka komisy , #otomoto jarosław , #gaźnik solex , #części do aut francuskich , #otomoto częstochowa , #otomoto interauto , #samochody poleasingowe śląsk , #centra dobór akumulatora , #inchcape warszawa ,