bp sieradz

Gaźniki silników motocyklowych

Tanie silniki małych samochodów, ze względu na prostotę obsługi i niski koszt, wyposaża się najczęściej w gaźniki silników motocyklowych. Gaźnik taki nie zapewnia jednak równie ekonomicznej pracy silnika, jak zwykły gaźnik samochodowy. Gaźnik motocyklowy na ogól nie ma gardzieli w takim zrozumieniu, jak gaźnik samochodowy. Najczęściej gaźnik motocyklowy ma dwie przepustnice: powietrza i mieszanki, lecz zmienianie wolnego przelotu dla przepływu powietrza wokół rozpylacza nie zapewnia odpowiedniego składu mieszanki w całym zakresie obciążeń silnika. Dlatego też przeważnie stosuje się dodatkową kompensa...

Więcej »

Systemy zasilania silników gazami palnymi

Ze względu na stan gazu zmagazynowanego w butlach rozróżnia się zwykle trzy zasadnicze systemy zasilania silników samochodowych: — zasilanie gazem wysokosprężonym, — zasilanie gazem ciekłym (płynnym), — zasilanie gazem niskosprężonym, Wszystkie wspomniane sposoby są stosowane głównie do zasilania gazami palnymi silników o zapłonie iskrowym. Odrębne zagadnienie stanowi natomiast rzadko spotykane zasilanie gazami palnymi silników wysokoprężnych (o zapłonie samoczynnym). Zalety i wady zasilania gazami palnymi. Stosowanie gazów palnych jako materiałów pędnych do silników samochodowych ma dodat...

Więcej »

Gaźniki

Kiedy silnik zaczyna pracować, wskutek wzrostu podciśnienia w rurze ssącej otwiera się zawór rozruchowy i umożliwia napływanie powietrza do studzienki rozruchowej, w wyniku czego mieszanka ubożeje. Jednocześnie spaliny uchodzące przez rure wydechową nagrzewają przewód ciepłego powietrza i do termostartera dopływa coraz cieplejsze powietrze, ogrzewając bimetalową spiralę, która rozpręża się i przekręca zawór obrotowy gaźnika rozruchowego. Gaźniki o kompensacji składu mieszanki przez doprowadzanie dodatkowego powietrza wyszły już prawie z użycia. Tego rodzaju gaźniki, np. L22A, K22G i K49, spotyka się ...

Więcej »

Jednoroczna próba lamiwudyny w leczeniu przewlekłego zapalenia wątroby typu B ad 7

Nastawna dławica regulatora obrotów zaopatrzona jest w rozpylacz, który rozprasza wewnątrz rury ssącej olej silnikowy, dopływający pod umiarkowanym nadciśnieniem z układu smarowania pompy wtryskowej. Powietrze zasysane do cylindrów unosi ze soba kropelki oleju, dzięki czemu uzyskuje się dośc skuteczne smarowanie gładzi cylindrów, podobnie jak w razie smarowania mieszankowego. Wtryskiwacze omawianego urządzenia działają identycznie jak wtryskiwacze o rozpylaczach zamkniętych, stosowane w osprzęcie silników wysokoprężnych. Ze względu na kierunek ruchu iglicy rozpylacza podczas rozpoczynania się wtryskiwania pa...

Więcej »
http://www.revelare.pl 751#boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu ,