Pedał przyspieszenia

Paliwo do silników o zapłoni iskrowym odznacza się na ogół znaczną przenikliwością i o wiele łatwiej niż olej napędowy przecieka pomiędzy tłoczkiem i cylinderkiem, Aby temu zapobiec, cylinderki sekcji tłoczących omawianego urządzenia zaopatrzono w . dławiki odciążające i dlawiki olejowe.

Dławik odciążający w postaci pierścieniowego rowka na gładzi cylinderka poniżej kanalika zasilającego, jest połączony przez kanalik odciążający z komorą wyrównawcza w obudowie pompy wtryskowej. Dzięki temu dookola trzonu tłoczka znajduje się przestrzeń całkowicie wypełniona pal...

Gaźnik SOLEX PAIAT

Gaźnik opadowy SU ma sprężyne przesuwająca tłoczek do położenia przysłonięcia przelotu, ponieważ nie można wykorzystać tu skłonności tłoka do opadania pod własnym ciezarem. Komora pływakowa stanowi oddzielne urządzenie przymocowane do gaźnika za pośrednictwem drążonego wspornika i śruby. Dzięki temu możliwe jest skośne zamocowanie poziomego gaźnika SU bez przechylenia jego komory pływakowej. Gaźnik STR OM BERG CD, stosowany jest w rozmaitych wykonani ach w osprzęcie silników amerykańskich samochodów osobowych. Gaźnik ST ROM BERG CD przypomina swym układem poziomy gaźnik SU, przy czym wyróżnia się zas...

Działanie gaźnika elementarnego

Podciśnienie LIP zależy od rodzaju dyszy i sposobu jej umieszczenia. Jeżeli dysza jest wbudowana w kanale paliwa prowadzącym do rozpylacza to: AP = Po — Pg — APg [kG/m2]. Chwilowa intensywność wypływu paliwa z rozpylacza w takim przypadku zależy tylko od przepustowości dyszy i jest ściśle związana z podciśnieniem w gardzieli.  Jak długo silnik nie pracuje, tak długo poziomy paliwa w studzi ence, rozpylaczu i w komorze pływakowej są identyczne. Po rozruchu silnika rozpylacz i studzienka szybko opróżniają sie z paliwa, ponieważ dysza przepuszcza mniej paliwa niż wydostaje sie go ze studzienki przez rozpylacz. W takim...

Powietrze zalegajace w pecherzykach plucnych odgrywa role jakby poduszeczki gumowej

Sprężarkę w samochodowym silniku turbospalinowym napędza z reguły turbina jednostopniowa. Turbina napędowa jest jedno- do pięciostopniową turbiną osiowa lub jednostopniową turbiną promieniową o przepływie dośrodkowym, tzw. turbiną dośrodkową. Zastosowanie dwóch turbin dośrodkowych lub wielostopniowej turbiny dośrodkowej zmusza do niekorzystnego ksztaltowania kanału łączącego obydwie turbiny lub też poszczególne stopnie jednej turbiny. Przy mocy mniejszej niż 300 KM turbina dośrodkowa jest korzystniejsza od osiowej, zwłaszcza pod względem sprawności, kosztów wytwarzania i możliwości uzyskiwania dużego spa...

Najnowsze zdjęcia w galerii airportservices:

299#współczynnik nadmiaru powietrza , #moto gratka komisy , #otomoto jarosław , #gaźnik solex , #części do aut francuskich , #otomoto częstochowa , #otomoto interauto , #samochody poleasingowe śląsk , #centra dobór akumulatora , #inchcape warszawa ,