vw kalisz

Komora rozrządcza

Zwiększanie dawkowania podczas nagrzewania sie lub biegu jałowego silnika polega na zmniejszaniu podciśnienia utrzymujacego się w komorze rozrządczej urządzenia sterującego (w dławicy nastawnej) i działającego na tłoczek regulatora pompy wtryskowej — w stosunku do rzeczywistego podciśnienia panującego wówczas wewnątrz rury ssącej. Sprawia to, że regulator ustawia tuleję upustową w położeniu stosunkowo dużego dawkowania (większego, niż odpowiadające chwilowemu podciśnieniu w rurze ssącej). Komora rozrządcza ma dwa połączenia z rura s...

Więcej »

Poziom paliwa w komorze pływakowej

Oszczędzacze nastawne działają według rozmaitych zasad, przy czym najczęściej mieszanka jest zubożana przez dławienie dopływu paliwa do głównego rozpylacza. Podczas rozruchu i w okresie nagrzewania silnik zasila się bogatą mieszanką. Oszczędzacz nastawny włącza się tylko w pewnych warunkach (np. długotrwała jazda ze średnią szybkością), kiedy przez zubożenie mieszanki zmniejszyć można zużycie paliwa bez pogarszania warunków pracy silnika. Komora pływakowa i mechanizm pływakowy. Budowa komory pływakowej zależy od sposobu doprowadzani...

Więcej »

Zbiorniki paliwa

Wymienione niedogodności tracą na znaczeniu gdy chodzi o silniki wysokoprężne. Olej napędowy nie należy bowiem do materiałów niebezpiecznych z uwagi na łatwopalność, a urządzenie wtryskowe uniemożliwia przypadkowe opróżnienie się zbiornika, jeżeli tylko przewody paliwa są szczelne. Tak więc ze względu na prostotę instalacji układy opadowe są często stosowane do zasilania tanich silników wysokoprężnych, zwłaszcza ciągników drogowych i rolniczych. Oczywiście do układu opadowego musi być odpowiednio dobrana pompa wtryskowa. Większość s...

Więcej »

kajetany centrum laryngologiczne ad 6

Przełożenie przekładni wynosi 1 : 1,62. Drugi stopień przełożenia uzyskuje się przy włączonym sprzęgle VBA-80 na wałku wejściowym, a wyłączonym sprzęgle na wałku pośrednim. Przełożenie przekładni wynosi w tym przypadku I : 1,035, udział zaś w tym przełożeniu biorą koła zębate. Smarowanie całej przekładni odbywa się olejem krążącym w wymuszonym obiegu. Sterowanie sprzęgłami obu przekładni (jednej i drugiej osi) odbywa się za pomocą jednego przełącznika. Przekładnia jazdy roboczej spełnia podwójne zadanie: 1) po wł...

Więcej »
http://www.bassety-adopcje.pl 751#honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting ,