PIC-514

Gaźnik K-80

Gaźnik BVF H 362 (produkcji NRD) jest stosowany jako osprzęt dwusuwowego silnika samochodu FSO Syrena oraz WARTBURG. Wersje gaźnika BVF 362 spotyka się również w osprzęcie silników samochodów IFA F-8 i P-70. Gaźnik składa się z trzech zasadniczych członów: korpusu (w którym znajduje się przepustnica, wymienna gardziel, urządzenie rozruchowe oraz wszystkie dysze paliwa), odejmowanej komory pływakowej i króćca przewodu ssącego. Paliwo z komory pływakowej przepływa poziomym kanałem do głównego i pomocniczych urządzeń dawkujących, znajdujących się w korpusie gaźnika. Główne urządzenie kompensacyjne regul...

Więcej »

Wydajność pompy zasilającej silnika

Wskutek włączenia zapłonu prąd zaczyna płynąć przez uzwojenie cewki i, w wyniku oddziaływania jej pola magnetycznego, tłok zostaje ściągnięty ku dołowi, z przezwyciężeniem oporu sprężyny. Ponieważ główka stalowego tłoka wysuwa się z obszaru działania trwałego magnesu, Opada on w dół pozwalając na rozwarcie się styków przerywacza i przerwanie przepływu prądu przez uzwojenie cewki. Powoduje to zaniknięcie pola magnetycznego i ściśnięta sprężyna wypycha tłok do góry, aż do chwili ponownego zwarcia styków. Zaworki grzybkowe, ssący i tłoczący, osadzone są w osi stalowego tłoka, który poruszają...

Więcej »

Filtry paliwa

Przewody paliwa prowadzi się możliwie daleko od silnie rozgrzewających się elementów, jak np. tłumika lub rury wydechowej. Istotne to jest zwłaszcza dla silników benzynowych. Wskutek nagrzewania się przewodu, w jego wnętrzu łatwo parują lekkie frakcje paliwa, w następstwie czego tworzą się korki gazowe, utrudniające prawidłowy dopływ paliwa do gaźnika lub pompy wtryskowej. Przewody paliwa zawiesza się w sposób zapobiegający ich drganiu lub ocieraniu się o wystające elementy, ponieważ w innym przypadku szybko następuje miejscowe uszkodzenie przewodu wskutek zmęczenia materiału lub przetarcia. [więcej w: żuraw...

Więcej »

TRPA1 jest głównym czujnikiem utleniacza w neuronach czuciowych mysich dróg oddechowych ad 5

Działanie instalacji gazu ciekłego typu HESS EN VERK i podobnych nie różni się w zasadzie niczym od działania takich samych instalacji gazu wysokospreżonego. Zachodzi jedynie konieczność przeprowadzania gazu ze stanu ciekłego w stan gazowy. Do zasilania silnika gaz ciekły pobiera się wyłącznie z jednej butli. Dalszą różnicę stanowi sposób regulacji reduktora ponieważ w razie zasilania gazem ciekłym ciśnienie w komorze pierwszego stopnia wynosi tylko około 1,5 kG/cm2. Budowa i działanie reduktora SOLEX RGPI do instalacji gazu ciekłego odbiegaja znacznie od reduktora typu HESSENVERK. Reduktor SOLEX RGPI ma dwie k...

Więcej »
http://www.dobra-protetyka.com.pl 751#honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting ,