Porsche Second Skin: zaprojektuj barwy swojego samochodu

Typowe gaźniki silników samochodowych

Wskutek wzrastania podciśnienia w rurze ssącej, trzpień wypychany przez tłoczek zaczyna przymykać przepustnice ogranicznika, która następnie przymyka się jeszcze bardziej wskutek naporu mieszanki przepływającej z dużą prędkością. Wskutek tego zmniejsza się napełnienie cylindrów silnika mieszanką, wzrasta podciśnienie w rurze ssącej, a prędkość obrotowa wału korbowego silnika przestaje podwyższać się i następnie nieco maleje. Wobec zmniejszania się prędkości przepływu mieszanki przez gardziel ogranicznika maleje jej napór na przymkniętą ...

Więcej »

Gaźniki silników motocyklowych

Tanie silniki małych samochodów, ze względu na prostotę obsługi i niski koszt, wyposaża się najczęściej w gaźniki silników motocyklowych. Gaźnik taki nie zapewnia jednak równie ekonomicznej pracy silnika, jak zwykły gaźnik samochodowy. Gaźnik motocyklowy na ogól nie ma gardzieli w takim zrozumieniu, jak gaźnik samochodowy. Najczęściej gaźnik motocyklowy ma dwie przepustnice: powietrza i mieszanki, lecz zmienianie wolnego przelotu dla przepływu powietrza wokół rozpylacza nie zapewnia odpowiedniego składu mieszanki w całym zakresie obciążeń siln...

Więcej »

Prosty proces gazowania

Powietrze doprowadzane jest do dolnej części paleniska poprzez dysze i ruszt, a wytworzony gaz odpływa z górnej części gazownicy. Paliwo ładowane od góry opada w miarę wypalania się w kierunku rusztu, a wiec w kierunku odwrotnym niż przepływa gaz, System ten wykorzystuje się do gazowania paliwa 0 malej zawartości składników smolistych Odwrócony proces gazowania. Powietrze doprowadza ne jest mniej więcej w połowie wysokości gazownicy, podczas gdy gaz odpływa z dolnej części gazownicy. Paliwo w miarę spalania opada ku dołowi, czyli zgodnie z kierunk...

Więcej »

Mutacje somatyczne kalretikuliny w nowotworach mieloproliferacyjnych AD 12

Podciśnienie LIP zależy od rodzaju dyszy i sposobu jej umieszczenia. Jeżeli dysza jest wbudowana w kanale paliwa prowadzącym do rozpylacza to: AP = Po — Pg — APg [kG/m2]. Chwilowa intensywność wypływu paliwa z rozpylacza w takim przypadku zależy tylko od przepustowości dyszy i jest ściśle związana z podciśnieniem w gardzieli.  Jak długo silnik nie pracuje, tak długo poziomy paliwa w studzi ence, rozpylaczu i w komorze pływakowej są identyczne. Po rozruchu silnika rozpylacz i studzienka szybko opróżniają sie z paliwa, ponieważ dysza przepuszcza mniej...

Więcej »
Porsche Second Skin: zaprojektuj barwy swojego samochodu 751#audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting , #używana skoda ,