Toyota wchodzi w nową fazę strategii dotyczącej napędów w europejskich modelach

Oszczędzacz

Wytwarzanie mieszanki gazowo -powietrznej. Zależnie od metody zasilania silnika, palna mieszanka gazowo-powietrzna powstaje w specjalnym mieszaczu (silnik przeznaczony do wyłącznej eksploatacji na paliwie gazowym) lub w gaźniku przystosowanym do zasilania gazem (silnik zasilany paliwem gazowym lub ciekłym). Gaz może być doprowadzany do gaźnika przy użyciu specjalnej  końcowki lub wkładki. Stosowane są również wkładki uniwersalne. Zawór butli. W instalacjach gazowych stosowanych w kraju, w przeciwieństwie do instalacji ESCOGAZ lub stosowanych w ZSRR, każda butla zao...

Więcej »

Urządzenia wtryskowe bezpośredniego działania

Urządzenie BOSCH do silnika dwusuwowego jest przeznaczone do zasilania dwucylindrowego silnika dwusuwowego o umiarkowanej pojemności skokowej. Schemat połączeń instalacji przypomina pod wieloma względami typowe urządzenie wtryskowe BOSCH do silnika wysokoprężnego. Odmierzone już dokładnie dawki paliwa rozpylane są we wnętrzu każdego z cylindrów silnika przez oddzielny układ wtryskowy, złożony z sekcji tłoczącej, przewodu wysokiego ciśnienia i wtryskiwacza. Sekcje tloczace obu układów wtryskowych mieszczą się we wspólnej obudowie i wraz z mechanizmami napędu ...

Więcej »

Podciśnieniowy regulator pompy paliwa

Podczas suwu napełniania tłoczek wysuwa się z obudowy pompy wtryskowej i jednocześnie nieco sie obraca. W okresie, kiedy kanaliki promieniowe w tulei upustowej pokrywają się z promieniowymi kanalikami wlotowymi w tłoczku, z komory zasilającej napływa intensywnie paliwo do wnętrza cylinderka. Bezpośrednio przed zmianą kierunku posuwistego ruchu tłoczka na przeciwny, jego ścianka przeslania wyloty kanalików w tulei upustowej, wskutek czego kończy sie w zasadzie napełnianie cylinderka paliwem (którego drobne ilości napływają jeszcze nadal przez kanaliki upustowe w tłoc...

Więcej »

Budownictwo wczoraj i dzis : Cargotecture / HyBrid Architecture + Assembly

Element tłoczący (np. przepona) pompy elektrycznej pulsuje znacznie wolniej niż w pompie mechanicznej lub pneumatycznej, przy czym wykonuje on pełne skoki, których częstość nie zależy od chwilowej prędkości obrotowej walu korbowego, lecz tylko od poboru paliwa przez urządzenie dawkujące. Tym samym poruszające się części (np. przepona i zaworki) pompy elektrycznej pracują w o wiele korzystniejszych warunkach, niż np. w pompie mechanicznej, a co za tym idzie trwałość ich jest znacznie większa. Elektryczna pompa zasilająca może być wbudowana w samochodzie w dowo...

Więcej »
Toyota wchodzi w nową fazę strategii dotyczącej napędów w europejskich modelach 751#audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting , #używana skoda ,