Toyota wchodzi w nową fazę strategii dotyczącej napędów w europejskich modelach

Gaźniki

Kiedy silnik zaczyna pracować, wskutek wzrostu podciśnienia w rurze ssącej otwiera się zawór rozruchowy i umożliwia napływanie powietrza do studzienki rozruchowej, w wyniku czego mieszanka ubożeje. Jednocześnie spaliny uchodzące przez rure wydechową nagrzewają przewód ciepłego powietrza i do termostartera dopływa coraz cieplejsze powietrze, ogrzewając bimetalową spiralę, która rozpręża się i przekręca zawór obrotowy gaźnika rozruchowego. Gaźniki o kompensacji składu mieszanki przez doprowadzanie dodatkowego powietrza wyszły już prawie z użycia. Tego rodzaju gaźniki, np. L22A, K22G i K49, ...

Więcej »

Urządzenie FUELCHARGER M-3

Urządzenie BOSCH do silnika czterosuwowego kompletowane w rozmaitych wersjach układem połączeń, działaniem i wykonaniem podzespołów przypomina typowe urządzenie BOSCH do silnika wysokoprężnego. Urządzenie składa się z odpowiedniej liczby niezależnych układów wtryskowych, z których każdy zasila inny cylinder silnika, Wszystkie sekcje tłoczące umieszczone są we wspólnej Obudowie i tworzą pompe wtryskową — czterosekcyjną (np. silnika VANWALL lub BORGWARD), sześciosekcyjną (np. silniki DAIMLER-BENZ 300 — różne modele) lub ośmiosekcyjną (np. silnika DAIMLER-BENZ 2,5 1). Działanie układó...

Więcej »

Paliwo do urządzenia biegu jałowego

Gaźnik SU  stosowany jest szeroko w rozmaitych wykonaniach w osprzęcie silników samochodów produkowanych w Wielkiej Brytanii. Sposób działania tego gaźnika jest zupełnie inny niż gaźnika klasycznego, ponieważ dzięki odpowiedniej konstrukcji zapewnia się utrzymywanie stalego podciśnienia, powodującego wypływanie paliwa z dyszy. Paliwo do urządzenia biegu jałowego pobierane jest z kanalu za główną dyszą paliwa. Z paliwa dozowanego przez dysze biegu jałowego oraz powietrza dopływającego przez dyszę wytwarza się emulsja paliwowo-powietrzna, wysysana do cylindrów ze studzienki biegu jałowego kan...

Więcej »

Dominująca-ujemna mutacja GFI1B w zespole szarej płytki AD 6

Króciec wlewu zamykany jest pokrywa zaopatrzoną w wywietrznik, łączący wnętrze zbiornika z atmosferą. Zapobiega to tworzeniu się podciśnienia lub nadciśnienia w zbiorniku, co mogłoby zakłócić prawidłowość działania układu zasilania. Często zamiast wywietrznika stosuje sie zespól z dwóch zaworków, podciśnieniowego i nadciśnieniowego.

Zaworek podciśnieniowy umożliwia napływanie powietrza do zbiornika w miarę opróżniania go z paliwa, a więc nie dopuszcza do powstania podciśnienia w zbiorniku. Natomiast zaworek nadciśnieniowy pozwala na odpływanie par paliwa do otoczenia, co za...

Więcej »
Toyota wchodzi w nową fazę strategii dotyczącej napędów w europejskich modelach 751#audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting , #używana skoda ,