volvo d3 v40

Prosty proces gazowania

Powietrze doprowadzane jest do dolnej części paleniska poprzez dysze i ruszt, a wytworzony gaz odpływa z górnej części gazownicy. Paliwo ładowane od góry opada w miarę wypalania się w kierunku rusztu, a wiec w kierunku odwrotnym niż przepływa gaz, System ten wykorzystuje się do gazowania paliwa 0 malej zawartości składników smolistych Odwrócony proces gazowania. Powietrze doprowadza ne jest mniej więcej w połowie wysokości gazownicy, podczas gdy gaz odpływa z dolnej części gazownicy. Paliwo w miarę spalania opada ku dołowi, czyli zgodnie z kierunkiem odprowadzania gazu (proces ...

Więcej »

Typowe wtryskiwacze rozpylaczy

Nastawna dławica regulatora obrotów zaopatrzona jest w rozpylacz, który rozprasza wewnątrz rury ssącej olej silnikowy, dopływający pod umiarkowanym nadciśnieniem z układu smarowania pompy wtryskowej. Powietrze zasysane do cylindrów unosi ze soba kropelki oleju, dzięki czemu uzyskuje się dośc skuteczne smarowanie gładzi cylindrów, podobnie jak w razie smarowania mieszankowego. Wtryskiwacze omawianego urządzenia działają identycznie jak wtryskiwacze o rozpylaczach zamkniętych, stosowane w osprzęcie silników wysokoprężnych. Ze względu na kierunek ruchu iglicy rozpylacza podczas roz...

Więcej »

Budowa i działanie gaźnika

Przepustowość dyszy paliwa nie zależy od miejsca jej wbudowania, czyli odległości od rozpylacza; obrzeże wylotu rozpylacza powinno się znajdować 2 . . .3 mm powyżej poziomu paliwa w rozpylaczu i komorze pływakowej, co zapobiega wyciekaniu benzyny z gaźnika w okresach, kiedy silnik nie pracuje, gardziel (zwężka) ułatwia rozpraszanie się ciekłego paliwa w strumieniu powietrza; w najwęższym przekroju gardzieli znajduje gię wylot rozpylacza; podczas pracy silnika w przekroju tym prędkość przepływu zasysanego powietrza jest największa, dzięki czemu w sąsiedztwie wylotu rozpylacza utrz...

Więcej »

Penicylina, praktycznie nieszkodliwa

Urządzenie wzbogacające, zespolone z głównym układem dozującym, wyróżnia się tym, że paliwo w zwykłych warunkach pracy silnika dopływa do głównego rozpylacza przez dwie dysze wbudowane szeregowo. Wskutek całkowitego uchylenia przepustnicy otwiera się zawór oszczędzacza, dzięki czemu paliwo natrafia na swej drodze tylko na jedną dyszę i w znacznie większej ilości wydostaje z rozpylacza. Urządzenie wzbogacające o sterowaniu pneumatycznym ma zawór oszczędzacza otwierany wskutek przesuwania się tłoczka w cylinderku połączonym z rurą ssącą. W razie całkowitego uchylenia pr...

Więcej »
http://www.stomatologkrakow.edu.pl 751# , #salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda ,