Budowa i działanie gaźnika

Przepustowość dyszy paliwa nie zależy od miejsca jej wbudowania, czyli odległości od rozpylacza; obrzeże wylotu rozpylacza powinno się znajdować 2 . . .3 mm powyżej poziomu paliwa w rozpylaczu i komorze pływakowej, co zapobiega wyciekaniu benzyny z gaźnika w okresach, kiedy silnik nie pracuje, gardziel (zwężka) ułatwia rozpraszanie się ciekłego paliwa w strumieniu powietrza; w najwęższym przekroju gardzieli znajduje gię wylot rozpylacza; podczas pracy silnika w przekroju tym prędkość przepływu zasysanego powietrza jest największa, dzięki czemu w sąsiedztwie wylotu rozpylacza utrzymuje si...

Urządzenie MARVEL-SCHEBLER

Jeżeli zwiększa się różnica ciśnień działająca na tłoczek wybieraka regulatora, tłoczek wsuwa sie w głąb cylinderka i za pośrednictwem krzywki sterującej zbliża zderzak nastawny do zderzaka stałego. Natomiast w razie zmniejszania sie podciśnienia w rurze ssącej tłoczek wybieraka przemieszcza się wskutek nacisku sprężyny powrotnej, dzięki czemu ustępujący pod naporem paliwa tloczek swobodny odsuwa nieco zderzak nastawny od zderzaka urządzenia dawkującego. Pojedynczy wirnik jednowirnikowego urządzenia dawkujacego obraca się z taką samą prędkością obrotową co i wał rozrządu, czy...

Działanie gaźnika elementarnego

Podciśnienie LIP zależy od rodzaju dyszy i sposobu jej umieszczenia. Jeżeli dysza jest wbudowana w kanale paliwa prowadzącym do rozpylacza to: AP = Po — Pg — APg [kG/m2]. Chwilowa intensywność wypływu paliwa z rozpylacza w takim przypadku zależy tylko od przepustowości dyszy i jest ściśle związana z podciśnieniem w gardzieli.  Jak długo silnik nie pracuje, tak długo poziomy paliwa w studzi ence, rozpylaczu i w komorze pływakowej są identyczne. Po rozruchu silnika rozpylacz i studzienka szybko opróżniają sie z paliwa, ponieważ dysza przepuszcza mniej paliwa niż wydostaje sie go ze studzi...

Pedał przyspieszenia

Paliwo do silników o zapłoni iskrowym odznacza się na ogół znaczną przenikliwością i o wiele łatwiej niż olej napędowy przecieka pomiędzy tłoczkiem i cylinderkiem, Aby temu zapobiec, cylinderki sekcji tłoczących omawianego urządzenia zaopatrzono w . dławiki odciążające i dlawiki olejowe.

Dławik odciążający w postaci pierścieniowego rowka na gładzi cylinderka poniżej kanalika zasilającego, jest połączony przez kanalik odciążający z komorą wyrównawcza w obudowie pompy wtryskowej. Dzięki temu dookola trzonu tłoczka znajduje się przestrze...

Najnowsze zdjęcia w galerii airportservices:

268#salon renault katowice , #otomoto jarosław , #gaźnik solex , #części do aut francuskich , #otomoto częstochowa , #otomoto interauto , #samochody poleasingowe śląsk , #centra dobór akumulatora , #inchcape warszawa , #otomoto mielec ,