PIC-631

Gaźnik SOLEX PAIAT

Każdy kanał gaźnika ma oddzielną gardziel. Obie gardziele mają takie same wymiary, lecz wyposażone są w odmienne rozpylacze. W kanale I umieszczony jest zwykły rozpylacz SOLEX, zasilany paliwem z komory pływakowej przez dysze główną. W kanale II znajduje się rozpylacz rozpraszający w gardzieli emulsje paliwowo-powietrzna, która powstaje w studzience emulsyjnej z dozowanego odpowiednio paliwa i powietrza. Zadania urządzenia rozruchowego spełnia termostarter SOLEX dostarczający emulsję paliwowo-powietrzną do przestrzeni pomiędzy przepustnicami w kanale I I gaźnika. Do urządzenia rozruch...

Więcej »

Instalacje generatorowe

Złącze do tankowania (napełniania) ma głowicę ściśle dostosowana do głowicy słupa do tankowania, której konstrukcja praktycznie uniemożliwia przedostawanie się powietrza do gazu napływającego do zbiornika. Zawór odcinający umożliwia odcinanie dopływu gazu do mieszacza podczas uzupełniania zapasu paliwa gazowego w zbiorniku oraz w czasie postoju samochodu. Samoczynny zawór odcinający działa podobnie jak zawór zwrotny w instalacji gazu wysokospreżonego, czyli pozwala na przepływ gazu ze zbiornika do mieszacza pod wpływem podciśnienia w rurze ssącej silnika oraz z chwilą zatrzym...

Więcej »

Systemy zasilania wtryskowego

Zasilanie wtryskowe silników o zapłonie iskrowym obarczone jest jednak i dość istotnymi wadami. Podstawowa niedogodność stanowi konieczność stosowania precyzyjnego osprzętu, znacznie kosztowniejszego od względnie tanich układów zasilania seryjnych silników gaźnikowych. Problem ten traci jednak na znaczeniu, gdy chodzi o samochody sportowe, wyczynowe lub specjalnego przeznaczenia, których silniki wyposaża się z reguły albo w skomplikowane gaźniki wielokanałowe, albo w układy zasilania o dwóch lub kilku gaźnikach. Celowość wtryskowego zasilania silnika dwusuwowego ogranicza ponadto ok...

Więcej »

Oparty na fMRI Neurologiczny Podpis Fizycznego Bólu AD 4

Urządzenie biegu jałowego ma przeważnie studzienkę, do której paliwo napływa przez dyszę dozującą tzw. dysze biegu jałowego. Wskutek podciśnienia za przepustnicą paliwo przenikające przez dyszę biegu jałowego przedostaje się do kanału poziomego, gdzie miesza się z powietrzem napływającym przez kanalik, którego wolny przelot może być zmieniany śrubą regulacyjną biegu jałowego (gwarowo śruba „wolnych obrotów”). Podczas wkręcania Śruby regulacyjnej biegu jałowego maleje dopływ powietrza, wskutek czego mieszanka się wzbogaca. Natomiast wykręcanie śruby regulacyjnej biegu ...

Więcej »
751#wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting , #używana skoda , #opel wrocław muchoborska ,