PIC-633

Urządzenia wzbogacające (economiser)

Kompensacja za pomocą urządzenia pneumatycznego jest o wiele korzystniejsza niż przy użyciu urządzenia mechanicznego, ponieważ skład mieszanki zależy nie tylko od uchylenia przepustnicy, ale i od podciśnienia w rurze ssącej, czyli zmienia się zależnie od prędkości biegu silnika — również i podczas stałego uchylenia przepustnicy. Wadą pneumatycznego sterowania Jest skłonność tłoczka do zacierania się w cylinderku. Do kompensowania składu mieszanki przez regulowanie dopływu paliwa stosuje się niekiedy zespół z kilku dysz paliwa, odsłania...

Więcej »

Gaźnik BVF typ F 363

Gaźnik G-43 składa się z członu górnego, odlanego z cynkalu, w którym znajduje sie kanał ssący, komora pływakowa i komora zmieszania, oraz żeliwnego lub cynkalowego członu dolnego, stanowiącego obudowę przepustnicy. Gardziel jest wymienna i daje się wyjać po rozlaczeniu członów. Pokrywę komory pływakowej można odjąć bez odkręcania jakichkolwiek przewodów. Główna dysza paliwa jest wkręcona bezpośrednio w kadłub gaźnika i osłonięta wkrętem zaślepiaiącym otwór. Dysza paliwa urządzenia biegu jałowego pobiera paliwo z kanału za główn...

Więcej »

U klad hamulcowy

U kład hamulcowy jest zasilany z dwustopniowej sprężarki powietrznej. Zapas powietrza jest gromadzony w zbiorniku. Ciśnienie powietrza w układzie wynosi 0,8 MN/m2 (8 at). Sprężarka włącza się i wyłącza w zakresie ciśnień 0,6 do 0,8 MN/mZ (6 do 8 at). Ciśnienie w cylindrach hamulcowych jest ograniczane od 0,35 do 0,5 MN/m2 (3,5 do 5 at) przez odpowiednie ustawienie zaworu bezpieczeństwa. Oczyszczarka może być hamowana zaworami maszynisty, a w składzie pociągu — hamulcem zespolonym (ciśnieniem powietrza ze zbiorników pomocniczych). Prze...

Więcej »

Czas narażenia mózgu na niedobór jodu w endemicznym kretynizmie ad 6

Podciśnienie LIP zależy od rodzaju dyszy i sposobu jej umieszczenia. Jeżeli dysza jest wbudowana w kanale paliwa prowadzącym do rozpylacza to: AP = Po — Pg — APg [kG/m2]. Chwilowa intensywność wypływu paliwa z rozpylacza w takim przypadku zależy tylko od przepustowości dyszy i jest ściśle związana z podciśnieniem w gardzieli.  Jak długo silnik nie pracuje, tak długo poziomy paliwa w studzi ence, rozpylaczu i w komorze pływakowej są identyczne. Po rozruchu silnika rozpylacz i studzienka szybko opróżniają sie z paliwa, ponieważ dysza przepuszcza...

Więcej »
751#wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting , #używana skoda , #opel wrocław muchoborska ,