PIC-635

Działanie turbiny

Sprężarkę w samochodowym silniku turbospalinowym napędza z reguły turbina jednostopniowa. Turbina napędowa jest jedno- do pięciostopniową turbiną osiowa lub jednostopniową turbiną promieniową o przepływie dośrodkowym, tzw. turbiną dośrodkową. Zastosowanie dwóch turbin dośrodkowych lub wielostopniowej turbiny dośrodkowej zmusza do niekorzystnego ksztaltowania kanału łączącego obydwie turbiny lub też poszczególne stopnie jednej turbiny. Przy mocy mniejszej niż 300 KM turbina dośrodkowa jest korzystniejsza od osiowej, zwłaszcza pod względem sprawności, kosztów wytwarzania...

Więcej »

Wałek napędowy

Podczas ustępowania pod naciskiem garbu obracającego sie wałka kułaczkowego popychacz zgniata nieco (skok popychacza — 0,38 mm) wkładkę, wskutek czego otwiera się zawór odcinający i paliwo jest wytłaczane z komory ciśnieniowej do wtryskiwacza. W miarę zanikania nacisku garbu walka kułaczkowego wkładka gumowa rozpręża się i cofa popychacz, przy czym jednocześnie otwiera się zawór wlotowy i paliwo jest zasysane do wnętrza komory ciśnieniowej. Dawkowanie pompy wtryskowej zmienia się przez przekręcanie za pomocą dźwigni sterującej wałka mimośrodowego, o który opiera się zaw...

Więcej »

Paliwo do urządzenia biegu jałowego

Gaźnik SU  stosowany jest szeroko w rozmaitych wykonaniach w osprzęcie silników samochodów produkowanych w Wielkiej Brytanii. Sposób działania tego gaźnika jest zupełnie inny niż gaźnika klasycznego, ponieważ dzięki odpowiedniej konstrukcji zapewnia się utrzymywanie stalego podciśnienia, powodującego wypływanie paliwa z dyszy. Paliwo do urządzenia biegu jałowego pobierane jest z kanalu za główną dyszą paliwa. Z paliwa dozowanego przez dysze biegu jałowego oraz powietrza dopływającego przez dyszę wytwarza się emulsja paliwowo-powietrzna, wysysana do cylindrów ze studzienki...

Więcej »

Regionalna ekspresja płytkowego czynnika wzrostu i jego receptorów w modelu naczelnych naczelnych zespołu ściany naczynia.

Przewody paliwa prowadzi się możliwie daleko od silnie rozgrzewających się elementów, jak np. tłumika lub rury wydechowej. Istotne to jest zwłaszcza dla silników benzynowych. Wskutek nagrzewania się przewodu, w jego wnętrzu łatwo parują lekkie frakcje paliwa, w następstwie czego tworzą się korki gazowe, utrudniające prawidłowy dopływ paliwa do gaźnika lub pompy wtryskowej. Przewody paliwa zawiesza się w sposób zapobiegający ich drganiu lub ocieraniu się o wystające elementy, ponieważ w innym przypadku szybko następuje miejscowe uszkodzenie przewodu wskutek zmęczenia materiału...

Więcej »
751#wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting , #używana skoda , #opel wrocław muchoborska ,