PIC-646

Systemy zasilania silników gazami palnymi

Ze względu na stan gazu zmagazynowanego w butlach rozróżnia się zwykle trzy zasadnicze systemy zasilania silników samochodowych: — zasilanie gazem wysokosprężonym, — zasilanie gazem ciekłym (płynnym), — zasilanie gazem niskosprężonym, Wszystkie wspomniane sposoby są stosowane głównie do zasilania gazami palnymi silników o zapłonie iskrowym. Odrębne zagadnienie stanowi natomiast rzadko spotykane zasilanie gazami palnymi silników wysokoprężnych (o zapłonie samoczynnym). Zalety i wady...

Więcej »

Rozruch silnika

Dopływające do rozpylacza paliwo dozuje dysza biegu jałowego. Do kanału dopływa od góry powietrze i paliwo,  co zapewnia wytwarzanie się emulsji paliwowo-powietrznej jeszcze przed rozpyleniem paliwa oraz przerywanie rozpylania paliwa z chwilą zaniku podciśnienia w sąsiedztwie przepustnicy (zatrzymania silnika), kiedy to według zasady syfonu paliwo mogłoby nadal wypływać samoczynnie z rozpylacza. Skład i ilość emulsji paliwowo-powietrznej, tworzącej się w razie całkowitego przymknięcia przepustnicy, za...

Więcej »

Wkłady pojemnościowe

Wkłady powierzchniowe wykonywane są przez nawinięcie na klatce ze sztywnego drutu lub rozpięcie na odpowiednim szkielecie specjalnego materiału, jak na przykład — gęsta tkanina bawełniana lub lniana, bibuła lub specjalny papier filtracyjny. Zanieczyszczenia mechaniczne w tego rodzaju filtrach osadzają się na powierzchni wkładu i częściowo opadają zeń, zmywane przez strumień dopływającego paliwa oraz wskutek pulsacji spowodowanej działaniem pompy zasilającej. Natomiast najdrobniejsze ciała obce, k...

Więcej »

Objawy przedmiotowe

Działanie instalacji gazu ciekłego typu HESS EN VERK i podobnych nie różni się w zasadzie niczym od działania takich samych instalacji gazu wysokospreżonego. Zachodzi jedynie konieczność przeprowadzania gazu ze stanu ciekłego w stan gazowy. Do zasilania silnika gaz ciekły pobiera się wyłącznie z jednej butli. Dalszą różnicę stanowi sposób regulacji reduktora ponieważ w razie zasilania gazem ciekłym ciśnienie w komorze pierwszego stopnia wynosi tylko około 1,5 kG/cm2. Budowa i działanie reduktora ...

Więcej »
751#wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting , #używana skoda , #opel wrocław muchoborska ,