PIC-662

Typowe gaźniki silników samochodowych

Wskutek wzrastania podciśnienia w rurze ssącej, trzpień wypychany przez tłoczek zaczyna przymykać przepustnice ogranicznika, która następnie przymyka się jeszcze bardziej wskutek naporu mieszanki przepływającej z dużą prędkością. Wskutek tego zmniejsza się napełnienie cylindrów silnika mieszanką, wzrasta podciśnienie w rurze ssącej, a prędkość obrotowa wału korbowego silnika przestaje podwyższać się i następnie nieco maleje. Wobec zmniejszania się prędkości przepływu mieszanki przez gardziel ogranicznika maleje jej napór na przymkniętą przepustnicę, dzięki czemu sprężyna u...

Więcej »

Pomocnicze urządzenia gaźnika

Ze wzrostem podcisnienia gardzieli maleje ciężar właściwy powietrza przepływającego w sąsiedztwie rozpylacza, wskutek czego w gaźniku elementarnym nie jest możliwe u trzymanie stałego skład mieszanki. Gaźnik elementarny w porównaniu z gaźnikiem Idealnym wykazuje poważne wady, ponieważ: — gaźnik elementarny ze zwiększaniem natężenia przepływu powietrza przez gardziel dostarcza coraz bogatszą mieszankę, podczas gdy mieszanka powinna być raczej coraz uboższa i dopiero w razie całkowitego uchylenia przepustnicy stawać sie bogatą, — gaźnik elementarny nie wytwarza odpowiedniej m...

Więcej »

Podciśnieniowa pompka przyspieszająca

Mechanicznie sterowana pompka przyspieszająca ma przeważnie postać cylinderka i - tłoczka. Nacisk popychacza na tłoczek przenosi się zwykle za pośrednictwem sprężyny śrubowej, aby podczas gwałtownego uchylania przepustnicy w układzie dźwigienek nie występowały zbyt duże obciążenia. Popychacz pompki przyspieszającej jest połączony z mechanizmem sterującym przepustnicy. Pompka przyspieszająca ma dwa zaworki: ssący — wbudowany w kanale pomiędzy komorą pływakową a pompką, tłoczący — w kanale pomiędzy pompką a rozpylaczem. [więcej w: żuraw warsztatowy Warszawa, taśmy transport...

Więcej »

Rozpoznanie róznicowe matolectwa czasem nastrecza

Kiedy silnik zaczyna pracować otwiera się zawór płytkowy w zasysaczu i przepuszcza dodatkowe ilości powietrza do gardzieli. W miarę jak silnik się rozgrzewa zasysacz powinno się uchylać coraz bardziej. Jeżeli przepustnica jest przymknięta (jałowy bieg silnika), ruchome skrzydła ograniczają do minimum wolny przelot gardzieli. Prędkość obrotową biegu jałowego silnika reguluje się za pomocą śruby służącej jako zderzak dźwigni przepustnicy. Wkręcanie tej śruby zwiększa szczelinę pomiędzy ściankami komory mieszankowej a przepustnicą, czyli przyspiesza jałowy bieg silnika. Podczas uch...

Więcej »
751#wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting , #używana skoda , #opel wrocław muchoborska ,