1997 volkswagen polo

Gaźnik SOLEX AI

Gaźnik SOLEX AIP składa się z trzech podstawowych części: kadłuba z komorą pływakową, pokrywy komory pływakowej, stanowiącej całość z gardzieli. Paliwo wytryskuje przez trzy poprzeczne otworki wylotowe. Dwie ścianki gardzieli o regulowanym przekroju prostokątnym wykonane są jako zawieszone na zawiasach skrzydła profilowe, Wolny przelot gardzieli może się zmieniać w granicach od 11,5 X 37 min do 32 x 37 mm. Część przekroju gardzieli jest zajęta przez rozpylacz. Skrajne położenia skrzydeł wyznaczone są przez ograniczniki — nadlewy wewnętrzne oraz ścianki kadł...

Więcej »

Typowe wtryskiwacze rozpylaczy

Nastawna dławica regulatora obrotów zaopatrzona jest w rozpylacz, który rozprasza wewnątrz rury ssącej olej silnikowy, dopływający pod umiarkowanym nadciśnieniem z układu smarowania pompy wtryskowej. Powietrze zasysane do cylindrów unosi ze soba kropelki oleju, dzięki czemu uzyskuje się dośc skuteczne smarowanie gładzi cylindrów, podobnie jak w razie smarowania mieszankowego. Wtryskiwacze omawianego urządzenia działają identycznie jak wtryskiwacze o rozpylaczach zamkniętych, stosowane w osprzęcie silników wysokoprężnych. Ze względu na kierunek ruchu iglicy rozpyla...

Więcej »

Urządzenia wtryskowe pośredniego działania

Każda sekcja tłocząca wyposażona jest w zasobnik ciśnienia w postaci nurnika współpracującego ze sprężyną tłoczącą. Podczas suwu roboczego tłoczka najpierw w cylinderku odcięta zostaje pewna ilość paliwa (zawarta między tłoczkiem a nurnikiem), a następnie nurnik ustępując pod naporem paliwa napina sprężynę tłoczącą. Tłoczenie paliwa do wtryskiwacza trwa bardzo krótko, w okresie kiedy pod naciskiem nurnika popychanego przez gwałtownie rozprężającą się sprężyne tłoczącą wydostaje się ono przez kanalik i podtoczenie tłoczka — z cylinderka do rozpyl...

Więcej »

Linia zlamania moze przebiegac poprzecznie od przodu i góry do tylu i w dól

Króciec wlewu zamykany jest pokrywa zaopatrzoną w wywietrznik, łączący wnętrze zbiornika z atmosferą. Zapobiega to tworzeniu się podciśnienia lub nadciśnienia w zbiorniku, co mogłoby zakłócić prawidłowość działania układu zasilania. Często zamiast wywietrznika stosuje sie zespól z dwóch zaworków, podciśnieniowego i nadciśnieniowego.

Zaworek podciśnieniowy umożliwia napływanie powietrza do zbiornika w miarę opróżniania go z paliwa, a więc nie dopuszcza do powstania podciśnienia w zbiorniku. Natomiast zaworek nadciśnieniowy pozwala na odpływan...

Więcej »
http://www.kon-krakow.pl 751# , #salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda ,