PIC-723

Typowe gaźniki silników samochodowych

Wskutek wzrastania podciśnienia w rurze ssącej, trzpień wypychany przez tłoczek zaczyna przymykać przepustnice ogranicznika, która następnie przymyka się jeszcze bardziej wskutek naporu mieszanki przepływającej z dużą prędkością. Wskutek tego zmniejsza się napełnienie cylindrów silnika mieszanką, wzrasta podciśnienie w rurze ssącej, a prędkość obrotowa wału korbowego silnika przestaje podwyższać się i następnie nieco maleje. Wobec zmniejszania się prędkości przepływu mieszanki przez gardziel ogranicznika maleje jej napór na przymkniętą prze...

Więcej »

Wypływ paliwa z dyszy

Gaźnik górnossący, spotykany obecnie najrzadziej, instalowany jest dość nisko pod rurą ssącą, co wymaga stosowania długiego przewodu ssącego. Gaźnik taki łatwo ulega zanieczyszczeniu błotem, wodą lub olejem i jest na ogół trudno dostępny, co w znacznym stopniu utrudnia obsługę. W gaźniku górnossącym kropelki ciekłego paliwa są porywane przez strumień powietrza ku górze. Jeżeli prędkość przepływu powietrza w gardzieli jest niewielka, największe kropelki paliwa nie mogą być uniesione przez powietrze i opadają lub unosząc sie nieco ku. górze osi...

Więcej »

Gaźnik SOLEX AI

Gaźnik SOLEX AIP składa się z trzech podstawowych części: kadłuba z komorą pływakową, pokrywy komory pływakowej, stanowiącej całość z gardzieli. Paliwo wytryskuje przez trzy poprzeczne otworki wylotowe. Dwie ścianki gardzieli o regulowanym przekroju prostokątnym wykonane są jako zawieszone na zawiasach skrzydła profilowe, Wolny przelot gardzieli może się zmieniać w granicach od 11,5 X 37 min do 32 x 37 mm. Część przekroju gardzieli jest zajęta przez rozpylacz. Skrajne położenia skrzydeł wyznaczone są przez ograniczniki — nadlewy wewnętrzne oraz ś...

Więcej »

Terapia immunosupresyjna zapalenia mięśnia sercowego

Ze względu na stan gazu zmagazynowanego w butlach rozróżnia się zwykle trzy zasadnicze systemy zasilania silników samochodowych: — zasilanie gazem wysokosprężonym, — zasilanie gazem ciekłym (płynnym), — zasilanie gazem niskosprężonym, Wszystkie wspomniane sposoby są stosowane głównie do zasilania gazami palnymi silników o zapłonie iskrowym. Odrębne zagadnienie stanowi natomiast rzadko spotykane zasilanie gazami palnymi silników wysokoprężnych (o zapłonie samoczynnym). Zalety i wady zasilania gazami palnymi. Stosowanie gazów palnych jako...

Więcej »
751#krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting , #używana skoda , #opel wrocław muchoborska , #adblue orlen ,