mercedes a klasa 2016

Gaźnik K-80

Gaźnik BVF H 362 (produkcji NRD) jest stosowany jako osprzęt dwusuwowego silnika samochodu FSO Syrena oraz WARTBURG. Wersje gaźnika BVF 362 spotyka się również w osprzęcie silników samochodów IFA F-8 i P-70. Gaźnik składa się z trzech zasadniczych członów: korpusu (w którym znajduje się przepustnica, wymienna gardziel, urządzenie rozruchowe oraz wszystkie dysze paliwa), odejmowanej komory pływakowej i króćca przewodu ssącego. Paliwo z komory pływakowej przepływa poziomym kanałem do głównego i pomocniczych urządzeń dawkujących, znajdujących się w korpusie gaźnika. Gł...

Więcej »

Kanały I i II stopnia

Gaźnik SOLEX PAIAT jest wyposażony w urządzenie, które, w okresie kiedy silnik nie pracuje lub pracuje na biegu jałowym, odpowietrza komorę pływakową na zewnątrz gaźnika, a w zwykłych warunkach pracy silnika odpowietrza ja „do wewnątrz. Natomiast kiedy silnik przyspiesza swój bieg i prądnica zaczyna ładował akumulator, przewietrzanie zostaje przełączone na wewnętrzne. Gaźnik ROCHESTER 4GC, dwustopniowy, czterokanałowy, stosowany jest w rozmaitych wersjach jako osprzęt silników dużych amerykańskich samochodów osobowych. Gaźnik ten jest zdwojonym dwustopniowym gaźnikiem dw...

Więcej »

BOEING-502

ROVER T-8. Silnik pierwszego na świecie samochodu osobowego z napędem turbinowym (1050 r.). Sprężarka promieniowa jednostopniowa napędzana jest jednostopniową turbiną osiową wysokiego ciśnienia. Jedna komora spalania kątowa. Turbina napędowa, jednostopniowa, osiowa, niskiego ciśnienia. [patrz też: żuraw warsztatowy Warszawa, taśmy transportujące, żuraw warsztatowy ] BOEING-502. Silnik budowany w małych seriach i używany do napędu ciągników, samolotów, ścigaczy morskich oraz jako silnik pomocniczy w lotnictwie. Zastosowany w 1952 r. do napędów ciągników. Rege...

Więcej »

Konsekwencje ewakuacji szpitala po Northridge w Kalifornii, trzęsienie ziemi ad

Sprężarkę w samochodowym silniku turbospalinowym napędza z reguły turbina jednostopniowa. Turbina napędowa jest jedno- do pięciostopniową turbiną osiowa lub jednostopniową turbiną promieniową o przepływie dośrodkowym, tzw. turbiną dośrodkową. Zastosowanie dwóch turbin dośrodkowych lub wielostopniowej turbiny dośrodkowej zmusza do niekorzystnego ksztaltowania kanału łączącego obydwie turbiny lub też poszczególne stopnie jednej turbiny. Przy mocy mniejszej niż 300 KM turbina dośrodkowa jest korzystniejsza od osiowej, zwłaszcza pod względem sprawności, kosztów wytwarzania...

Więcej »
http://www.hydraulika-silowa.info.pl 751# , #salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda ,