PIC-737

Reduktor ciśnienia gazu

Najczęściej butle spoczywają na drewnianych wspornikach z nakładkami filcowymi i są unieruchomione przy użyciu specjalnych ściągaczy oraz haków. Butle napełnia się gazem wysokosprężonym bez wybudowywania ich z samochodu. Reduktor ciśnienia gazu. Reduktory samochodowych instalacji gazowych są to urządzenia całkowicie samoczynne, dwustopniowe, typu przeponowo-dźwigniowego. W instalacji gazu wysokospreżonego reduktor obniża ciśnienie gazu w dwóch etapach — najpierw z ciśnienia około 200 kG/cm2 do 3 kGłcm2 w komorze redukcyjnej pierwszego stopnia, a następnie ...

Więcej »

Działanie gaźnika elementarnego

Podciśnienie LIP zależy od rodzaju dyszy i sposobu jej umieszczenia. Jeżeli dysza jest wbudowana w kanale paliwa prowadzącym do rozpylacza to: AP = Po — Pg — APg [kG/m2]. Chwilowa intensywność wypływu paliwa z rozpylacza w takim przypadku zależy tylko od przepustowości dyszy i jest ściśle związana z podciśnieniem w gardzieli.  Jak długo silnik nie pracuje, tak długo poziomy paliwa w studzi ence, rozpylaczu i w komorze pływakowej są identyczne. Po rozruchu silnika rozpylacz i studzienka szybko opróżniają sie z paliwa, ponieważ dysza przepuszcza mniej paliwa niż...

Więcej »

Gaźnik K-80

Gaźnik BVF H 362 (produkcji NRD) jest stosowany jako osprzęt dwusuwowego silnika samochodu FSO Syrena oraz WARTBURG. Wersje gaźnika BVF 362 spotyka się również w osprzęcie silników samochodów IFA F-8 i P-70. Gaźnik składa się z trzech zasadniczych członów: korpusu (w którym znajduje się przepustnica, wymienna gardziel, urządzenie rozruchowe oraz wszystkie dysze paliwa), odejmowanej komory pływakowej i króćca przewodu ssącego. Paliwo z komory pływakowej przepływa poziomym kanałem do głównego i pomocniczych urządzeń dawkujących, znajdujących się w korpusie ...

Więcej »

mezoterapia głogów cd

Zwiększanie dawkowania podczas nagrzewania sie lub biegu jałowego silnika polega na zmniejszaniu podciśnienia utrzymujacego się w komorze rozrządczej urządzenia sterującego (w dławicy nastawnej) i działającego na tłoczek regulatora pompy wtryskowej — w stosunku do rzeczywistego podciśnienia panującego wówczas wewnątrz rury ssącej. Sprawia to, że regulator ustawia tuleję upustową w położeniu stosunkowo dużego dawkowania (większego, niż odpowiadające chwilowemu podciśnieniu w rurze ssącej). Komora rozrządcza ma dwa połączenia z rura ssącą jedno przez ...

Więcej »
751#krotoski cichy skoda , #cena gazu , #skrzynia automatyczna hydrauliczna , #otomoto dealerzy , #mazda cx 7 czy warto , #numer rejestracyjny pojazdu , #bmw e91 lifting , #używana skoda , #opel wrocław muchoborska , #adblue orlen ,