honda civic v tech

Filtry paliwa silników gaźnikowych

Paliwo doprowadzane do urządzeń wtryskowych silników wysokoprężnych lub o zapłonie iskrowym powinno być o wiele dokładniej filtrowane niż wystarcza to w razie zasilania gaźnikowego. Wszelkie drobne zanieczyszczenia mechaniczne, zwłaszcza twarde cząstki substancji mineralnych, jak tlenki metali, krzemionka itp. przenikające do  pompy wtryskowej lub wtryskiwaczy powodują bardzo szybkie zużycie ich najkosztowniejszych części. Twarde ciała obce dostając sie pomiędzy dotarte powierzchnie cylinderka i tłoczka w pompie wtryskowej lub przylgnie czy prowadzenie...

Więcej »

Gaźnik BVF typ F 363

Gaźnik G-43 składa się z członu górnego, odlanego z cynkalu, w którym znajduje sie kanał ssący, komora pływakowa i komora zmieszania, oraz żeliwnego lub cynkalowego członu dolnego, stanowiącego obudowę przepustnicy. Gardziel jest wymienna i daje się wyjać po rozlaczeniu członów. Pokrywę komory pływakowej można odjąć bez odkręcania jakichkolwiek przewodów. Główna dysza paliwa jest wkręcona bezpośrednio w kadłub gaźnika i osłonięta wkrętem zaślepiaiącym otwór. Dysza paliwa urządzenia biegu jałowego pobiera paliwo z kanału za główną dy...

Więcej »

Urządzenie MARVEL-SCHEBLER

Jeżeli zwiększa się różnica ciśnień działająca na tłoczek wybieraka regulatora, tłoczek wsuwa sie w głąb cylinderka i za pośrednictwem krzywki sterującej zbliża zderzak nastawny do zderzaka stałego. Natomiast w razie zmniejszania sie podciśnienia w rurze ssącej tłoczek wybieraka przemieszcza się wskutek nacisku sprężyny powrotnej, dzięki czemu ustępujący pod naporem paliwa tloczek swobodny odsuwa nieco zderzak nastawny od zderzaka urządzenia dawkującego. Pojedynczy wirnik jednowirnikowego urządzenia dawkujacego obraca się z taką samą prędko...

Więcej »

Lopinawir wzmocniony rytonawirem dla dzieci zakażonych wirusem HIV AD 5

Wymaganą szczelność uzyskuje sie dzięki wysokiej gładkości powierzchni zaworków. Płytki zaworków i przepony powinny być odporne na działanie podwyższonych temperatur, co najmniej do 80 oc. Pneumatyczna pompa zasilająca stanowi z reguły osprzęt dwusuwowego silnika gaźnikowego o wstępnym sprężaniu mieszanki w skrzyni korbowej. Górny człon takiej pompy nie różni się niczym od gornego członu mechanicznej pompy zasilającej. Do napędu pompy pneumatycznej wykorzystuje się zmiany ciśnienia w skrzyni korbowej silnika dwusuwowego. Pompa pneumatyczna je...

Więcej »
http://www.dobre-budownictwo.net.pl 751#salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu ,