honda karlik

Typowe wtryskiwacze rozpylaczy

Nastawna dławica regulatora obrotów zaopatrzona jest w rozpylacz, który rozprasza wewnątrz rury ssącej olej silnikowy, dopływający pod umiarkowanym nadciśnieniem z układu smarowania pompy wtryskowej. Powietrze zasysane do cylindrów unosi ze soba kropelki oleju, dzięki czemu uzyskuje się dośc skuteczne smarowanie gładzi cylindrów, podobnie jak w razie smarowania mieszankowego. Wtryskiwacze omawianego urządzenia działają identycznie jak wtryskiwacze o rozpylaczach zamkniętych, stosowane w osprzęcie silników wysokoprężnych. Ze względu na kierunek ruchu iglicy rozpylacza podczas rozpoczynania się wtryskiwania...

Więcej »

Urządzenie biegu jałowego

Urządzenie biegu jałowego ma przeważnie studzienkę, do której paliwo napływa przez dyszę dozującą tzw. dysze biegu jałowego. Wskutek podciśnienia za przepustnicą paliwo przenikające przez dyszę biegu jałowego przedostaje się do kanału poziomego, gdzie miesza się z powietrzem napływającym przez kanalik, którego wolny przelot może być zmieniany śrubą regulacyjną biegu jałowego (gwarowo śruba „wolnych obrotów”). Podczas wkręcania Śruby regulacyjnej biegu jałowego maleje dopływ powietrza, wskutek czego mieszanka się wzbogaca. Natomiast wykręcanie śruby regulacyjnej biegu jałowego powoduje zubo...

Więcej »

Urządzenie FUELCHARGER M-3

Urządzenie BOSCH do silnika czterosuwowego kompletowane w rozmaitych wersjach układem połączeń, działaniem i wykonaniem podzespołów przypomina typowe urządzenie BOSCH do silnika wysokoprężnego. Urządzenie składa się z odpowiedniej liczby niezależnych układów wtryskowych, z których każdy zasila inny cylinder silnika, Wszystkie sekcje tłoczące umieszczone są we wspólnej Obudowie i tworzą pompe wtryskową — czterosekcyjną (np. silnika VANWALL lub BORGWARD), sześciosekcyjną (np. silniki DAIMLER-BENZ 300 — różne modele) lub ośmiosekcyjną (np. silnika DAIMLER-BENZ 2,5 1). Działanie układów wtryskow...

Więcej »

Interwencja angażująca tradycyjne osoby rodzące oraz umieralność okołoporodową i matek w Pakistanie cd

Podczas ustępowania pod naciskiem garbu obracającego sie wałka kułaczkowego popychacz zgniata nieco (skok popychacza — 0,38 mm) wkładkę, wskutek czego otwiera się zawór odcinający i paliwo jest wytłaczane z komory ciśnieniowej do wtryskiwacza. W miarę zanikania nacisku garbu walka kułaczkowego wkładka gumowa rozpręża się i cofa popychacz, przy czym jednocześnie otwiera się zawór wlotowy i paliwo jest zasysane do wnętrza komory ciśnieniowej. Dawkowanie pompy wtryskowej zmienia się przez przekręcanie za pomocą dźwigni sterującej wałka mimośrodowego, o który opiera się zawór wlotowy, co opóźnia lub p...

Więcej »
http://www.abc-budownictwa.net.pl 751#salony citroen , #g wagon , #focus otomoto , #rejestracja pk , #boksery ceny , #honda with vtec , #audi a6 c7 wikipedia , #wycena aut , #krotoski cichy skoda , #cena gazu ,