Akcesoria samochodowe sklep
Motoryzacja w czasie ekologii – jakie auto hybrydowe wybrac ?

Posts Tagged ‘bidony rowerowe’

Przenośnik ruchomy

Posted in Uncategorized  by admin
November 9th, 2016

Przenośnik ruchomy może obracać się w dwóch płaszczyznach: poziomej — na specjalnej obrotnicy jest możliwy ruch w granicach ± 1/3 rad (60 0 ) oraz pionowej — za pomocą wciągarki ręcznej jest możliwy ruch przenośnika w granicach 0 do 23 0 . Wciągarka jest napędzana za pomocą przekładni ślimakowej samohamownej. Obydwa przenośniki różnią się jedynie długością oraz sposobem zamocowania. Napęd taśm przenośników odbywa się z elektrobębnów; szybkość przemieszczania się taśm wynosi 2,64 m/s. Napęd jazdy roboczej i transportowej w oczyszczarce OT-400 jest przenoszony na dwie osie, zmontowane na przednim wózku. Napęd składa się z dwóch bliźniaczych układów, czyli każda z osi ma własny napęd. Każdy z tych układów jest zbudowany z takich samych zespołów, mianowicie: silnika jazdy transportowej, przekładni jazdy transportowej, przekładni głównej, przekładni jazdy roboczej, silnika jazdy roboczej i innych. Silnik jazdy transportowej napędza poprzez sprzęgło elastyczne kabłąkowe przekładnię 2, z której obroty są przenoszone wałem napędowym na przekładnię jazdy roboczej 4. Z przekładni tej moment obrotowy jest przenoszony na przekładnię główną. Silnik jest asynchroniczny, prądu przemiennego, pierścieniowy, o mocy 55 kW przy 1465 obr/min. Silniki są napędzane z dwóch niezależnych układów elektrycznych. Nastawniki silników są ze sobą zblokowane mechanicznie, tak że jednym pokrętłem uruchamia sie obydwa silniki jednocześnie. Silniki napędu jazdy umieszczone są pod podłogą kabiny, co znacznie ułatwia dokonywanie przeglądów okresowych. Ze względu na symetryczne zabudowanie silników (na zewnątrz osi wózka) obracają się one w przeciwnych kierunkach.
Przekładnia jazdy transportowej ma możliwość przenoszenia napędu o dwu zakresach przełożenia. Pierwszy stopień przełożenia uzyskuje się przy włączonym sprzęgle VBA-80 na wałku pośrednim, a wyłączonym sprzęgle na wałku wejściowym. [patrz też: wynajem aut warszawa, nagrzewnice powietrza, foteliki samochodowe ]

Comments Off on Przenośnik ruchomy

Posts Tagged ‘bidony rowerowe’

Przenośnik ruchomy

Posted in Uncategorized  by admin
November 9th, 2016

Wskutek włączenia zapłonu prąd zaczyna płynąć przez uzwojenie cewki i, w wyniku oddziaływania jej pola magnetycznego, tłok zostaje ściągnięty ku dołowi, z przezwyciężeniem oporu sprężyny. Ponieważ główka stalowego tłoka wysuwa się z obszaru działania trwałego magnesu, Opada on w dół pozwalając na rozwarcie się styków przerywacza i przerwanie przepływu prądu przez uzwojenie cewki. Powoduje to zaniknięcie pola magnetycznego i ściśnięta sprężyna wypycha tłok do góry, aż do chwili ponownego zwarcia styków.

Zaworki grzybkowe, ssący i tłoczący, osadzone są w osi stalowego tłoka, który poruszając się posuwisto-zwrotnie przepompowuje paliwo z dolnej do górnej komory pompy. Pod górną pokrywą pompy znajduje się oddzielona elastyczna przeponą przestrzeń wypełniona powietrzem, działająca jako poduszka powietrzna ograniczająca pulsowanie ciśnienia tłoczenia. Srodkowa część pompy, obejmująca cewkę i przerywacz, jest wypełniona niepalnym helem, co zapobiega nadpalaniu się styków przerywacza.

Omawiana pompa pracuje niezawodnie w zakresie temperatur od —50 oc do +60 oc, z wydajnością do 100 litrów/godz, przy czym pobór prądu o napięciu 6 V dochodzi do 1,2 A. Zespolona pompa zasilająca jest to pompa zasilająca tworząca całość konstrukcyjną z napędzanym mechanicznie urządzeniem, najczęściej nie mającym nic wspólnego z instalacją paliwową. Najbardziej rozpowszechnione są zespolone pompy zasilajaco-podciśnieninwe, których przeponowe pompy podciśnieniowe służą do napędzania wycieraczek. Dobór pompy zasilającej. Wydajność pompy zasilającej powinna być znacznie większa niż zużycie paliwa przez silnik, a to ze względu na zapewnienie nieprzerwanej pracy układu zasilania nawet w razie wžrosÎt1 oporów przepływu paliwa, spowodowanych np. częściowym zamuleniem filtrów, gęstnieniem oleju napędowego w okresie zimowym lub osadzaniem sie parafiny w przewodach. [patrz też: bramy garażowe, hurtownia szkła, bidony rowerowe ]

Wydajność pompy zasilającej silnika gaźnikowego z podanych przyczyn jest przeważnie 1 ,5 . . . 2 razy większa niż maksymalne zużycie paliwa przez silnik przy ciśnieniu tloczenia 0,15 do 0,25 kG/em2. Gdy chodzi o silniki wysokoprężne, wydajność pompy zasilającej przewyższa zwykle zużycie paliwa 7 10 razy, przy ciśnieniu tłoczenia około 1 kG/cm2. Tak duży nadmiar wydajności jest potrzebny z uwagi na konieczność zapewnienia intensywnego krążenia paliwa w układzie zasilania, co zabezpiecza urządzenie wtryskowe przed zapowietrzaniem się.

 

Comments Off on Przenośnik ruchomy

« Previous Entries