Akcesoria samochodowe sklep
Motoryzacja w czasie ekologii – jakie auto hybrydowe wybrac ?

Posts Tagged ‘castingi do reklam’

Gaźnik SOLEX AI

Posted in Uncategorized  by admin
October 17th, 2016

Gaźnik SOLEX AIP składa się z trzech podstawowych części: kadłuba z komorą pływakową, pokrywy komory pływakowej, stanowiącej całość z gardzieli. Paliwo wytryskuje przez trzy poprzeczne otworki wylotowe. Dwie ścianki gardzieli o regulowanym przekroju prostokątnym wykonane są jako zawieszone na zawiasach skrzydła profilowe, Wolny przelot gardzieli może się zmieniać w granicach od 11,5 X 37 min do 32 x 37 mm. Część przekroju gardzieli jest zajęta przez rozpylacz. Skrajne położenia skrzydeł wyznaczone są przez ograniczniki — nadlewy wewnętrzne oraz ścianki kadłuba.

Na pochylonych powierzchniach skrzydeł u góry opierają się dwie zasłonki blaszane przyciskane sprężynkami. Skrzydła mają u dołu wycięcia, przez które przestrzenie poza skrzydłami łączą się z komorą mieszankową gaźnika. Blaszane zasłonki nie dopuszczają zasysanego powietrza do przestrzeni poza skrzydłami, co wywołuje różnicę ciśnień, powodującą większe lub mniejsze rozchylenie skrzydeł.

W członie dolnym ułożyskowana jest przepustnica, a z zewnątrz niego gaźniczek rozruchowy, czerpiący paliwo ze studzienki umieszczonej obok komory pływakowej.

W razie zapalenia się mieszanki w gaźniku („strzału w gaźniku”) zasłonki blaszane podnoszą się, co ułatwia uchodzenie spalin i zapobiega powstawaniu nadciśnienia. [przypisy: castingi do reklam, Firma transportowa, haki holownicze ]

Komora mieszankowa, w której jest wbudowana przepustnica, ma przekrój kwadratowy o wymiarze 37 x 37 mm i stanowi jakby przedłużenie gardzieli. W obudowę komory mieszankowej gaźnika wbudowany jest podciśnieniowy ogranicznik szybkobieżności. Do sterowania zasysacza i przepustnicy oraz do przymusowego ustawiania skrzydeł gardzieli służy układ dźwigienek.

Na okres uruchamiania silnika przymyka się zasysacz, a odgięty koniec dwuramiennej dźwigienki uchyla wówczas przepustnicę o niewielki kąt. Po włączeniu rozrusznika wał korbowy zaczyna się obracać i w rurze ssącej powstaje podciśnienie, co powoduje wypływanie paliwa z otworów rozpylacza. Paliwo ścieka w dół i rozprasza się w strumieniu powietrza przepływającego obok uchylonej przepustnicy. Na powierzchni przepustnicy są wytłoczone dwa żeberka prowadzące do środka dolnego obrzeża, które kierują paliwo ściekające na przepustnice w strumień powietrza. Zapobiega to osiadaniu paliwa na ściankach rury ssącej.

Comments Off on Gaźnik SOLEX AI

Posts Tagged ‘castingi do reklam’

Gaźnik SOLEX AI

Posted in Uncategorized  by admin
October 17th, 2016

Gaźnik BVF H 362 (produkcji NRD) jest stosowany jako osprzęt dwusuwowego silnika samochodu FSO Syrena oraz WARTBURG. Wersje gaźnika BVF 362 spotyka się również w osprzęcie silników samochodów IFA F-8 i P-70. Gaźnik składa się z trzech zasadniczych członów: korpusu (w którym znajduje się przepustnica, wymienna gardziel, urządzenie rozruchowe oraz wszystkie dysze paliwa), odejmowanej komory pływakowej i króćca przewodu ssącego. Paliwo z komory pływakowej przepływa poziomym kanałem do głównego i pomocniczych urządzeń dawkujących, znajdujących się w korpusie gaźnika.

Główne urządzenie kompensacyjne reguluje skład mieszanki przez powietrzne hamowanie wypływu paliwa. Studzienka, w której zanurzona jest rurka emulsyjna, stanowi zarazem rozpylacz paliwa, Urządzenie rozruchowe, dodatkowy gaźniczek, jest włączane przez przesuniecie cięgłem zaworu obrotowego. Paliwo do urządzenia rozruchowego pobierane jest sprzed głównej dyszy paliwa w dolnej części korpusu.

dysze paliwa, gardziel, przeponowa pompka przyspieszająca oraz sterowany podciśnieniowo oszczędzacz. Główne urządzenie kompensacyjne reguluje skład mieszanki przez powietrzne hamowanie wypływu paliwa. [przypisy: castingi do reklam, Firma transportowa, haki holownicze ]

Gaźnik K-80 stosowany jako osprzęt silnika ZIS-120 (samochody ZIS-150, ZIS-151 i ZIS-585) wyróżnia się oryginalną konstrukcją. Kompensacja składu mieszanki polega na regulowaniu wolnego przelotu gardzieli. Do urządzenia biegu jałowego paliwo jest pobierane ze studzienki głównego układu kompensacyjnego za główną dyszą paliwa, poprzez układ pionowych i poziomych kanałów. Paliwo wydostające się z dyszy paliwa miesza się z powietrzem, którego dopływ jest dozowany przez śrubkę regulacyjną i w postaci emulsji wydobywa się przez dwa kanały wylotowe w sąsiedztwie obrzeża przepustnicy. W kanale wlotowym wbudowany jest zasysacz zaopatrzony w zawór płytkowy. Komora pływakowa wraz z obudową gardzieli tworzy środkowy człon gaźnika. Z komory pływakowej paliwo dopływa do pionowej studzienki, z którą połączony jest poziomy rozpylacz w kształcie rurki osadzonej w poprzek.

Comments Off on Gaźnik SOLEX AI

« Previous Entries