Akcesoria samochodowe sklep
Motoryzacja w czasie ekologii – jakie auto hybrydowe wybrac ?

Posts Tagged ‘dealer mitsubishi’

Regulator magnetyczny

Posted in Uncategorized  by admin
October 17th, 2016

Każda sekcja tłocząca pompy wtryskowej jest wyposażona w zaworek ssący i zaworek tłoczący. Sterowanie dawkowaniem pompy wtryskowej polega na zmienianiu długości skoków tłoczków w cylinderkach sekcji tłoczących, za pomocą dźwigni oporowej, która zatrzymuje tłoczki podczas suwów napełniania (kiedy tłoczki są przesuwane przez rozprężajace się sprężyny powrotne). Robocze suwy tłoczków Wymusza wałek kułaczkowy za pośrednictwem swych garbów oraz popychaczy grzybkowych. Smarowanie i uszczelnienie tłoczków w cylinderkach zapewniają dławiki olejowe — podobnie jak w sekcjach tłoczących BOSCH.

Chwilowe dawkowanie pomp wtryskowej ustawia krzywka przestrzenna, utrzymując p przez suwak dźwignię oporową w określonym położeniu lub zmieniając je. Krzywka przestrzenna jest przesuwaną poosiowo za pośrednictwem dźwigni sterującej, sprzężonej z przepustnicą dławicy nastawnej (czyli odpowiednio do nacisku wywieranego na pedał przyspieszenia, a wiec i obciążenia silnika), a ponadto przekręcana przez magnetyczny regulator obrotów, reagujący na zmiany prędkości biegu silnika. [patrz też: transport ponadgabarytowy, dealer mitsubishi, pasy napędowe ]

Regulator magnetyczny składa się z układu sześciu trwałych magnesów wirującego wraz z wałkiem kułaczkowym i usiłującego obracać ze sobą rdzeń związany z kołem zębatym, czemu przeciwdziała sprężyna spiralna. W miarę przyspieszania biegu silnika wzrasta prędkość wirowania zespołu magnesów, wskutek czego wzrasta moment obrotowy działający na rdzeń, który nieco przekręca się — napinając jeszcze bardziej sprężynę spiralną i za pośrednictwem przekladni zębatej jednocześnie przekręcając krzywkę przestrzenną. W razie spadku predkości biegu silnika sprężyna spiralna rozpręża się aż do zrównoważenia zmniejszonego momentu obrotowego działającego na rdzeń, czyli przekreca nieco rdzeń w kierunku przeciwnym do kierunku wirowania rdzenia, a wiec i przekręca również krzywkę przestrzenną.

Korygowanie chwilowego dawkowania pompy wtryskowej polega na przekręcaniu mimośrodu, na którym ułożyskowana jest dźwignia oporowa. Zwiększanie dawkowania w okresie nagrzewania po rozruchu lub przechłodzenia silnika zapewnia urządzenie wzbogacające, sterowane przez termostat reagujący na temperaturę cieczy krążącej w układzie chłodzenia silnika.

Comments Off on Regulator magnetyczny

Posts Tagged ‘dealer mitsubishi’

Regulator magnetyczny

Posted in Uncategorized  by admin
October 17th, 2016

Dawkowanie sekcji tłoczących jest korygowane przez czujnik ciśnienia barometrycznego, a w okresie nagrzewania silnika dodatkowo przez elektromagnetyczne urządzenie wzbogacające, którego termostat reaguje na temperaturę w okresie włączenia rozrusznika, jeżeli temperatura nie przewyższa około 35 oc, urządzenie wydatnie wzbogaca mieszankę. Wówczas przekaźnik rozruchowy zasila elektromagnes rozruchowy, który umożliwia wytryskiwanie dwuotworkowy rozpylacz do wnętrza rury ssącej paliwa tłoczonego przez elektryczną pompę zasilającą.

Wtryskiwacze silnika DB 230SL Są wbudowane w głowicy cylindrów i rozpylają paliwo w kanałach ssących podczas suwów ssania. Ciekłe paliwo przenika częściowo do komór spalania, co stanowi zasadniczą różnicę w porównaniu z innymi wersjami urządzeń BOSCH pośredniego działania. [patrz też: transport ponadgabarytowy, dealer mitsubishi, pasy napędowe ]

Urządzenie CITROEN pośredniego działania jest przeznaczone do wtryskowego zasilania benzyną silnika o komorach spalania z wnękami wirowymi (do samochodu ciężarowego). Wtryskiwacz rozpyla paliwo w kanale ssącym bezpośrednio przed zaworem ssącym, dzięki czemu do cylindra napływa niejednorodna mieszanka o stosunkowo znacznej zawartości ciekłego jeszcze paliwa.

Paliwo ze zbiornika zasysa pompa zasilająca, która tłoczy je do jednosekcyjnej pompy wtryskowej z rozdzielaczem kierującym odmierzone już dawki paliwa do poszczególnych wtryskiwaczy. Chwilowe dawkowanie jest sterowane przez hydrauliczny regulator obrotów, w zależności od obciążenia i prędkości biegu silnika. Dawkowanie koryguje czujnik ciśnienia barometrycznego.

Urządzenie KUGELFISCHER (lub SCHAFER) pośredniego działania jest przeznaczone do wtryskowego zasilania benzyną silnika o umiarkowanej pojemności skokowej (do samochodu osobowego). Poszczególne cylindry silnika są zasilane przez niezależnie działające układy wtryskowe, których sekcje tłoczące mieszczą się we wspólnej obudowie, tworząc wraz z mechanizmami napędu i sterowania pompe wtryskową o układzie rzędowym.

Paliwo ze zbiornika zasysa zębata pompa zasilająca (o wydajności około 60 litrów/godz, napędzana przez silnik elektryczny) i tłoczy je do komory przelewowej pompy wtryskowej, skąd nadmiar paliwa odpływa z powrotem do zbiornika. Zanieczyszczenia zawarte w paliwie są wychwytywane przez wkładki filtrujące w zbiorniku  paliwa i w króćcu ssącym pompy zasilającej, przez filtr paliwa z wkładem papierowym oraz przez wkładkę filtrującą w pompie wtryskowej.

Comments Off on Regulator magnetyczny