Wypożyczalnia samochodów Gdańsk
Wypożyczalnia i wynajem samochodów Gdańsk

Posts Tagged ‘mm cars używane’

Wypływ paliwa z dyszy

Posted in Uncategorized  by admin
November 16th, 2018

Gaźnik górnossący, spotykany obecnie najrzadziej, instalowany jest dość nisko pod rurą ssącą, co wymaga stosowania długiego przewodu ssącego. Gaźnik taki łatwo ulega zanieczyszczeniu błotem, wodą lub olejem i jest na ogół trudno dostępny, co w znacznym stopniu utrudnia obsługę. W gaźniku górnossącym kropelki ciekłego paliwa są porywane przez strumień powietrza ku górze. Jeżeli prędkość przepływu powietrza w gardzieli jest niewielka, największe kropelki paliwa nie mogą być uniesione przez powietrze i opadają lub unosząc sie nieco ku. górze osiadają na ściankach rury ssącej i spływają po nich, co powoduje  zubożenie i niejednorodność mieszanki, i np. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wypływ paliwa z dyszy

Posts Tagged ‘mm cars używane’

Wypływ paliwa z dyszy

Posted in Uncategorized  by admin
November 16th, 2018

Oszczędzacze nastawne działają według rozmaitych zasad, przy czym najczęściej mieszanka jest zubożana przez dławienie dopływu paliwa do głównego rozpylacza. Podczas rozruchu i w okresie nagrzewania silnik zasila się bogatą mieszanką. Oszczędzacz nastawny włącza się tylko w pewnych warunkach (np. długotrwała jazda ze średnią szybkością), kiedy przez zubożenie mieszanki zmniejszyć można zużycie paliwa bez pogarszania warunków pracy silnika.

Komora pływakowa i mechanizm pływakowy. Budowa komory pływakowej zależy od sposobu doprowadzania paliwa do gaźnika. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wypływ paliwa z dyszy

Posts Tagged ‘mm cars używane’

Wypływ paliwa z dyszy

Posted in Uncategorized  by admin
November 16th, 2018

Gaźnik BVF H 362 (produkcji NRD) jest stosowany jako osprzęt dwusuwowego silnika samochodu FSO Syrena oraz WARTBURG. Wersje gaźnika BVF 362 spotyka się również w osprzęcie silników samochodów IFA F-8 i P-70. Gaźnik składa się z trzech zasadniczych członów: korpusu (w którym znajduje się przepustnica, wymienna gardziel, urządzenie rozruchowe oraz wszystkie dysze paliwa), odejmowanej komory pływakowej i króćca przewodu ssącego. Paliwo z komory pływakowej przepływa poziomym kanałem do głównego i pomocniczych urządzeń dawkujących, znajdujących się w korpusie gaźnika.

Główne urządzenie kompensacyjne reguluje skład mieszanki przez powietrzne hamowanie wypływu paliwa. Studzienka, w której zanurzona jest rurka emulsyjna, stanowi zarazem rozpylacz paliwa, Urządzenie rozruchowe, dodatkowy gaźniczek, jest włączane przez przesuniecie cięgłem zaworu obrotowego. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wypływ paliwa z dyszy

Posts Tagged ‘mm cars używane’

Wypływ paliwa z dyszy

Posted in Uncategorized  by admin
November 16th, 2018

Urządzenie BOSCH do silnika dwusuwowego jest przeznaczone do zasilania dwucylindrowego silnika dwusuwowego o umiarkowanej pojemności skokowej. Schemat połączeń instalacji przypomina pod wieloma względami typowe urządzenie wtryskowe BOSCH do silnika wysokoprężnego. Odmierzone już dokładnie dawki paliwa rozpylane są we wnętrzu każdego z cylindrów silnika przez oddzielny układ wtryskowy, złożony z sekcji tłoczącej, przewodu wysokiego ciśnienia i wtryskiwacza.

Sekcje tloczace obu układów wtryskowych mieszczą się we wspólnej obudowie i wraz z mechanizmami napędu oraz sterowania dawkowaniem tworzą tzw. pompę wtryskową. Sekcja tłocząca składa sie z zespołu cylinderka i tłoczka, zaworka odcinającego, popychacza z rolką, sprężyny powrotnej oraz tulei pokrętnej z pierścieniem zębatym. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wypływ paliwa z dyszy

« Previous Entries Next Entries »