Akcesoria samochodowe sklep
Motoryzacja w czasie ekologii – jakie auto hybrydowe wybrac ?

Posts Tagged ‘skup aut’

Przełożenie przekładni

Posted in Uncategorized  by admin
November 9th, 2016

Przełożenie przekładni wynosi 1 : 1,62. Drugi stopień przełożenia uzyskuje się przy włączonym sprzęgle VBA-80 na wałku wejściowym, a wyłączonym sprzęgle na wałku pośrednim. Przełożenie przekładni wynosi w tym przypadku I : 1,035, udział zaś w tym przełożeniu biorą koła zębate. Smarowanie całej przekładni odbywa się olejem krążącym w wymuszonym obiegu. Sterowanie sprzęgłami obu przekładni (jednej i drugiej osi) odbywa się za pomocą jednego przełącznika. Przekładnia jazdy roboczej spełnia podwójne zadanie: 1) po włączeniu części biernej sprzęgła zębatego uzyskuje się jazdę transportową; 2) łącząc z2,7 — z2,8 uzyskuje się jazdę roboczą. W środkowym położeniu części biernej sprzęgła (z2,6, z2,7) są odłączone obydwa napędy — roboczy i transportowy. Część bierna sprzęgła zębatego (4,6, z2,7) jest osadzona na wielowypuście wałka wyjściowego przekładni. Sprzęgła zębate przekładni napędu obu osi są włączane jednocześnie dzięki sprzężeniu mechanicznemu. Napęd jazdy roboczej odbywa się od silnika elektrycznego prądu stałego, który z wałkiem wejściowym przekładni jest połączony sprzęgłem elastycznym palcowym, Na czołowych ściankach przekładni znajdują się wzierniki do kontroli poziomu oleju. Przednia przekładnia ma dwa koła zębate Z2,1 oraz 4,17 do napędu szybkościomierzy jazdy transportowej i roboczej. Przekładnia główna 3 przenosi napęd na oś wózka oczyszczarki. Przekładnia ta składa się z pary kół stożkowych o zębach łukowych 23,4 — 23,3 oraz pary kół walcowych o zębach prostych — 4,1. Koło 23,1 jest przymocowane śrubami do kołnierza osi napędowej. Smarowanie przekładni odbywa się wymuszonym obiegiem olejowym. Do kontroli poziomu oleju w przekładniach głównych służą specjalne korki, umieszczone w kadłubach tych przekładni. [przypisy: przekładnie zębate, regały magazynowe, instrukcja bezpieczeństwa pożarowego ]

Comments Off on Przełożenie przekładni

Posts Tagged ‘skup aut’

Przełożenie przekładni

Posted in Uncategorized  by admin
November 9th, 2016

Gaźnik SOLEX PAIAT jest wyposażony w urządzenie, które, w okresie kiedy silnik nie pracuje lub pracuje na biegu jałowym, odpowietrza komorę pływakową na zewnątrz gaźnika, a w zwykłych warunkach pracy silnika odpowietrza ja „do wewnątrz”.

Natomiast kiedy silnik przyspiesza swój bieg i prądnica zaczyna ładował akumulator, przewietrzanie zostaje przełączone na wewnętrzne. Gaźnik ROCHESTER 4GC, dwustopniowy, czterokanałowy, stosowany jest w rozmaitych wersjach jako osprzęt silników dużych amerykańskich samochodów osobowych. Gaźnik ten jest zdwojonym dwustopniowym gaźnikiem dwukanałowym. W zakresie małych obciążeń silnika w gaźniku pracują tylko dwa kanały I stopnia, a dopiero podczas pracy silnika z dużym obciążeniem mieszankę wytwarzają również i kanały II stopnia. Kompensacja Składu mieszanki polega na powietrznym hamowaniu wypływu paliwa.

Kanały I i II stopnia zasilane są z oddzielnych komór pływakowych, przy czym podczas pracy silnika na biegu jałowym, a częściowo i w okresie małego jego obciążenia paliwo do kanałów I stopnia pobierane jest z obu komór pływakowych. Do komór emulsyjnych paliwo dopływa wówczas przez dysze główne z komór pływakowych, lewej i prawej. Wytworzona emulsja, zubożona powietrzem przenikającym dyszami i rozpylaczami pomocniczymi, wydobywa się do każdego kanału [ stopnia kanalikami wylotowymi. Układ zasilany z komory pływakowej I stopnia ma dwa rozpylacze biegu jałowego, przy czym wolny przelot jednego z nich jest regulowany za pomocą śruby.

Zawór do przewietrzania komory pływakowej ułatwia rozruch gorącego silnika i zapewnia regularny jego bieg jałowy w wysokiej temperaturze otoczenia. Kiedy przepustnica  jest przymknięta, układ dźwigniowy otwiera zawór przewietrzający, wskutek czego pary benzyny mogą odpływać do otoczenia. Jeżeli obciążenie silnika jest niewielkie, układ dźwigniowy powoduje jedynie uchylanie przepustnic I stopnia gaźnika. Podczas zwiększania obciążenia silnika z głównych rozpylaczy biegu jałowego przestaje wypływać emulsja paliwowo-powietrzna i zaczyna działać główne urządzenie zasilając. [więcej w: pompa hydrauliczna, wynajem samochodów, skup aut ]

Główny układ zasilający I stopnia pobiera paliwo ze studzienki emulsyjnej rurką emulsyjną. Powietrze hamujące wypływ paliwa dopływa do studzienki przez dyszę. Ze studzienki emulsja paliwowo-powietrzna jest zasysana przewodem do gardzieli. Wytwarzana w gardzieli mieszanka miesza się dodatkowo z powietrzem w gardzieli pomocniczej.

Comments Off on Przełożenie przekładni

« Previous Entries