Wypożyczalnia samochodów Gdańsk
Wypożyczalnia i wynajem samochodów Gdańsk

Posts Tagged ‘sprzątanie hal magazynowych’

Wałek napędowy

Posted in Uncategorized  by admin
July 10th, 2018

Podczas ustępowania pod naciskiem garbu obracającego sie wałka kułaczkowego popychacz zgniata nieco (skok popychacza — 0,38 mm) wkładkę, wskutek czego otwiera się zawór odcinający i paliwo jest wytłaczane z komory ciśnieniowej do wtryskiwacza. W miarę zanikania nacisku garbu walka kułaczkowego wkładka gumowa rozpręża się i cofa popychacz, przy czym jednocześnie otwiera się zawór wlotowy i paliwo jest zasysane do wnętrza komory ciśnieniowej. Dawkowanie pompy wtryskowej zmienia się przez przekręcanie za pomocą dźwigni sterującej wałka mimośrodowego, o który opiera się zawór wlotowy, co opóźnia lub przyspiesza odcinanie połączenia pomiędzy komorą ciśnieniową i kanalikami wlotowymi (czyli zmienia czynna długość skoku popychacza, wykorzystywaną do tłoczenia paliwa).

Chwilowe dawkowanie pompy wtryskowej ustawiane jest dzięki współdziałaniu dwóch regulatorów — podciśnieniowego (reagującego na podciśnienie w rurze ssącej, czyli obciążenie silnika) oraz odśrodkowego (zależnie od prędkości biegu silnika). Zwiększanie dawkowania w okresie nagrzewania po rozruchu lub przechłodzenia silnika zapewnia czujnik temperatury cieczy krążącej w układzie chłodzenia silnika, sterując zawór dławiący, który koryguje działanie przeponowego wybieraka regulatora odśrodkowego.

Walek napędowy obraca się z prędkością obrotową wału korbowego silnika, a każda sekcja tłocząca jest wykorzystywana do zasilania dwóch cylindrów. Podczas kolejnych suwów roboczych tłoczek na przemian doprowadza dawki paliwa to do jednego, to do drugiego wtryskiwacza.

Rozdzielacz składa się z nieruchomego kola o zazebieniu wewnętrznym i obracającego się w nim kola talerzowego o zazębieniu zewnętrznym, Stosunek przełożenia pomiędzy kolami rozdzielacza wynosi 8 : 9. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wałek napędowy

Posts Tagged ‘sprzątanie hal magazynowych’

Wałek napędowy

Posted in Uncategorized  by admin
July 10th, 2018

Urządzenie do podwieszania zaworu ssącego składa się z membrany i popychacza tłoczkowego, który oddziałuje na osłonę śruby centralnej zaworu ssącego powodując jego podwieszenie za pomocą trójramiennych widełek. Charakterystyki zespołów sprężarkowych są następujące: SDK-47 WD-52 rodzaj podwozia kolejowe kołowe moc silnika napędowego w kW (KM) 55 (75) 56 (76) typ sprężarki S2P-216 W2-218a wydajność sprężarki w m3/min 4,7 5 ciśnienie robocze w MN/m2 (at) 0,6 (6) 0,7 (7) pojemność zbiornika wyrównawczego w ma 0,15 0,19 maksymalna prędkość jazdy W km/h 45 60 masa w kg 3320 1900 długość w mm 3890 3850 szerokość w mm 1656 1610 wysokość w mm 1715 1800 7. Podbijaki spalinowe typu KOBRA Podbijaki spalinowe — w przeciwieństwie do opisanych poprzednio podbijaków wibracyjnych i pneumatycznych — nie wymagają urządzeń zasilających. Są znacznie prostsze w obsłudze i bardziej przydatne do wykonywania robót torowych o niewielkim zakresie. Podbijaki spalinowe typu KOBRA są adaptacją młota wyburzeniowego, ale bez mechanizmu obrotu narzędzia (przegubu, łącznika i mechanizmu napędowego regulowanego śrubą). Read the rest of this entry »

Comments Off on Wałek napędowy

Posts Tagged ‘sprzątanie hal magazynowych’

Wałek napędowy

Posted in Uncategorized  by admin
July 10th, 2018

Przełożenie przekładni wynosi 1 : 1,62. Drugi stopień przełożenia uzyskuje się przy włączonym sprzęgle VBA-80 na wałku wejściowym, a wyłączonym sprzęgle na wałku pośrednim. Przełożenie przekładni wynosi w tym przypadku I : 1,035, udział zaś w tym przełożeniu biorą koła zębate. Smarowanie całej przekładni odbywa się olejem krążącym w wymuszonym obiegu. Sterowanie sprzęgłami obu przekładni (jednej i drugiej osi) odbywa się za pomocą jednego przełącznika. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wałek napędowy

Posts Tagged ‘sprzątanie hal magazynowych’

Wałek napędowy

Posted in Uncategorized  by admin
July 10th, 2018

Przenośnik ruchomy może obracać się w dwóch płaszczyznach: poziomej — na specjalnej obrotnicy jest możliwy ruch w granicach ± 1/3 rad (60 0 ) oraz pionowej — za pomocą wciągarki ręcznej jest możliwy ruch przenośnika w granicach 0 do 23 0 . Wciągarka jest napędzana za pomocą przekładni ślimakowej samohamownej. Obydwa przenośniki różnią się jedynie długością oraz sposobem zamocowania. Napęd taśm przenośników odbywa się z elektrobębnów; szybkość przemieszczania się taśm wynosi 2,64 m/s. Napęd jazdy roboczej i transportowej w oczyszczarce OT-400 jest przenoszony na dwie osie, zmontowane na przednim wózku. Read the rest of this entry »

Comments Off on Wałek napędowy

« Previous Entries