Wypożyczalnia samochodów Gdańsk
Wypożyczalnia i wynajem samochodów Gdańsk

Posts Tagged ‘Upadłość transgraniczna’

Gaźnik WEBER 32 DR6SP

Posted in Uncategorized  by admin
July 16th, 2018

Paliwo z komory pływakowej przez główną dyszę paliwa dopływa do rozpylacza w gardzieli. Powietrze kompensacyjne wysysane jest spod pokrywy komory pływakowej przez dyszę kompensacyjną. Utworzona emulsja paliwowo-powietrzna spływa przez otworki do gardzieli. Urządzenie biegu jałowego pobiera paliwo z kanału głównej dyszy paliwa przez dyszę biegu jałowego.

Gaźnik jest wyposażony w oszczędzacz typu tłoczkowego, sterowany podciśnieniowo. Pompka przyspieszająca uruchamiana jest mechanicznie. Read the rest of this entry »

Comments Off on Gaźnik WEBER 32 DR6SP

Posts Tagged ‘Upadłość transgraniczna’

Gaźnik WEBER 32 DR6SP

Posted in Uncategorized  by admin
July 16th, 2018

Kiedy silnik zaczyna pracować otwiera się zawór płytkowy w zasysaczu i przepuszcza dodatkowe ilości powietrza do gardzieli. W miarę jak silnik się rozgrzewa zasysacz powinno się uchylać coraz bardziej.

Jeżeli przepustnica jest przymknięta (jałowy bieg silnika), ruchome skrzydła ograniczają do minimum wolny przelot gardzieli. Prędkość obrotową biegu jałowego silnika reguluje się za pomocą śruby służącej jako zderzak dźwigni przepustnicy. Wkręcanie tej śruby zwiększa szczelinę pomiędzy ściankami komory mieszankowej a przepustnicą, czyli przyspiesza jałowy bieg silnika. Podczas uchylania przepustnicy dźwigienka zaklinowana na jej ośce naciska na skrzynkę dźwigienki prawego skrzydła i odchyla je od położenia środkowego. Read the rest of this entry »

Comments Off on Gaźnik WEBER 32 DR6SP

Posts Tagged ‘Upadłość transgraniczna’

Gaźnik WEBER 32 DR6SP

Posted in Uncategorized  by admin
July 16th, 2018

Gaźnik SOLEX AIP składa się z trzech podstawowych części: kadłuba z komorą pływakową, pokrywy komory pływakowej, stanowiącej całość z gardzieli. Paliwo wytryskuje przez trzy poprzeczne otworki wylotowe. Dwie ścianki gardzieli o regulowanym przekroju prostokątnym wykonane są jako zawieszone na zawiasach skrzydła profilowe, Wolny przelot gardzieli może się zmieniać w granicach od 11,5 X 37 min do 32 x 37 mm. Część przekroju gardzieli jest zajęta przez rozpylacz. Skrajne położenia skrzydeł wyznaczone są przez ograniczniki — nadlewy wewnętrzne oraz ścianki kadłuba.

Na pochylonych powierzchniach skrzydeł u góry opierają się dwie zasłonki blaszane przyciskane sprężynkami. Read the rest of this entry »

Comments Off on Gaźnik WEBER 32 DR6SP

Posts Tagged ‘Upadłość transgraniczna’

Gaźnik WEBER 32 DR6SP

Posted in Uncategorized  by admin
July 16th, 2018

Gaźnik BVF H 362 (produkcji NRD) jest stosowany jako osprzęt dwusuwowego silnika samochodu FSO Syrena oraz WARTBURG. Wersje gaźnika BVF 362 spotyka się również w osprzęcie silników samochodów IFA F-8 i P-70. Gaźnik składa się z trzech zasadniczych członów: korpusu (w którym znajduje się przepustnica, wymienna gardziel, urządzenie rozruchowe oraz wszystkie dysze paliwa), odejmowanej komory pływakowej i króćca przewodu ssącego. Paliwo z komory pływakowej przepływa poziomym kanałem do głównego i pomocniczych urządzeń dawkujących, znajdujących się w korpusie gaźnika.

Główne urządzenie kompensacyjne reguluje skład mieszanki przez powietrzne hamowanie wypływu paliwa. Studzienka, w której zanurzona jest rurka emulsyjna, stanowi zarazem rozpylacz paliwa, Urządzenie rozruchowe, dodatkowy gaźniczek, jest włączane przez przesuniecie cięgłem zaworu obrotowego. Read the rest of this entry »

Comments Off on Gaźnik WEBER 32 DR6SP

« Previous Entries