Akcesoria samochodowe sklep
Motoryzacja w czasie ekologii – jakie auto hybrydowe wybrac ?

Posts Tagged ‘wynajem autokarów Warszawa’

Gaźnik SOLEX PAIAT

Posted in Uncategorized  by admin
October 17th, 2016

Gaźnik opadowy SU ma sprężyne przesuwająca tłoczek do położenia przysłonięcia przelotu, ponieważ nie można wykorzystać tu skłonności tłoka do opadania pod własnym ciezarem.

Komora pływakowa stanowi oddzielne urządzenie przymocowane do gaźnika za pośrednictwem drążonego wspornika i śruby. Dzięki temu możliwe jest skośne zamocowanie poziomego gaźnika SU bez przechylenia jego komory pływakowej. Gaźnik STR OM BERG CD, stosowany jest w rozmaitych wykonani ach w osprzęcie silników amerykańskich samochodów osobowych. Gaźnik ST ROM BERG CD przypomina swym układem poziomy gaźnik SU, przy czym wyróżnia się zastosowaniem przeponowego urządzenia podciśnieniowego do przemieszczania suwaka, spełniającego zadania tłoczka gaźnika SU. Drgania suwaka są bardzo skutecznie tłumione przez hydrauliczny.

Drążek rozruchowy umożliwia przymusowe podnoszenie suwaka, czyli zwiększanie przelotu powietrza i wzbogacanie mieszanki podczas uruchamiania silnika. Komora pływakowa z podwójnym pływakiem mieści sie w dolnej części, dzięki czemu gaźnik wyróżnia się szczególna zwartością konstrukcji i małymi wymiarami. [przypisy: gambit uszczelki, wypożyczalnia busów lublin, wynajem autokarów Warszawa ]

Gaźnik SOLEX PAIAT (d stopniowy, dwukanałowy), stosowany w różnych wykonaniach jako osprzęt wielocylindrowych silników o dużych mocach, które często pracują z niewielkimi obciążeniami, jeżeli wymaga się ekonomii zużycia paliwa. Gaźnik ten różni się od innych gaźników dwukanałowych tym, że w okresie małego obciążenia silnika, czyli niewielkiego zapotrzebowania mieszanki, działa tylko jeden kanał gaźnika, a dopiero kiedy obciążenie silnika wzrasta, uchyla się również i przepustnica drugiego kanału, otwierając się całkowicie w razie pełnego obciążenia silnika, Gaźnik SOLEX PAIAT ma elektryczne urządzenie ułatwiające rozruch gorącego silnika or z termostatem.

Oba kanały gaźnika zasilane są ze wspólnej komory pływakowej. Każdy z kanałów ma oddzielną i niezależnie sterowaną przepustnice, a w kanale II stopnia, działającym tylko w razie dużego obciążenia silnika, znajduje się dodatkowa przepustnica Uchylająca się i przymykająca samoczynnie, odpowiednio do wypadkowego oddziaływania podciśnienia w komorze zmieszania oraz ciężarka.

Gaźnik składa sic z trzech podstawowych członów. Górny człon stanowi wspólny dla obu kanałów wlot powietrza i pokrywę komory pływakowej. W środkowym członie mieści się komora pływakoWa, dwie komory zmieszania, gardziele oraz dysze. Dolny człon, w którym wbudowane są przepustnice — stanowi wspólny wylot gaźnika.

Przepustnica kanału I uchyla się wskutek naciskania na pedał przyspieszenia. Dolna przepustnica w kanale II, mechanicznie sprzężona z przepustnicą kanału I, zaczyna się uchylać dopiero wówczas, kiedy przepustnica kanału I jest już w połowie uchylona.

Comments Off on Gaźnik SOLEX PAIAT

Posts Tagged ‘wynajem autokarów Warszawa’

Gaźnik SOLEX PAIAT

Posted in Uncategorized  by admin
October 17th, 2016

Gaźnik SU  stosowany jest szeroko w rozmaitych wykonaniach w osprzęcie silników samochodów produkowanych w Wielkiej Brytanii. Sposób działania tego gaźnika jest zupełnie inny niż gaźnika klasycznego, ponieważ dzięki odpowiedniej konstrukcji zapewnia się utrzymywanie stalego podciśnienia, powodującego wypływanie paliwa z dyszy.

Paliwo do urządzenia biegu jałowego pobierane jest z kanalu za główną dyszą paliwa. Z paliwa dozowanego przez dysze biegu jałowego oraz powietrza dopływającego przez dyszę wytwarza się emulsja paliwowo-powietrzna, wysysana do cylindrów ze studzienki biegu jałowego kanałem, a następnie dwoma kanalikami wylotowymi, z których jeden ma wolny przelot regulowany śrubą.

Dzięki połączeniu komory podciśnieniowej cylinderka z komorą mieszankową oraz polaczeniu przestrzeni po drugiej stronie tłoczka z atmosferą, podczas otwierania przepustnicy, a wiec i wzrastania podciśnienia w komorze mieszankowej, tłoczek jest unoszony ku górze, W okresie całkowitego uchylenia przepustnicy w komorze mieszankowej panuje takie samo podciśnienie, jak i w rurze ssącej. Przesuwny tłoczek jest osadzony na sworzniu prowadzonym w odpowiednim nadlewie cylinderka. Wskutek odpowiedniego doboru wymiarów przesuwnego tłoczka, sworznia i kanalu, u wylotu rozpylacza utrzymuje sie prawie stałe ciśnienie. [przypisy: gambit uszczelki, wypożyczalnia busów lublin, wynajem autokarów Warszawa ]

Wskutek przymykania przepustnicy tłoczek opada w dół pod własnym ciężarem. Chwilowe drgania tłoczka są skutecznie tłumione wskutek małej przepustowości kanału i dość dużej bezwładności układu,

Podciśnienie u wylotu rozpylacza jest w różnych warunkach pracy silnika prawie stałe, a więc skład mieszanki reguluje się zmieniając intensywność wydobywania się paliwa z rozpylacza przez mechaniczną korekcję wypływu paliwa. DO tego celu służy stożkowa iglica osadzona w sworzniu i przesłaniająca częściowo wolny przelot dyszy paliwa. Dzięki odpowiedniemu ukształtowaniu iglicy uzyskuje się wymaganą zmianę składu mieszanki w całym zakresie obciążeń silnika. Kształt iglicy dobiera się zwykle doświadczalnie.

Urządzenie biegu jałowego jest zbędne, ponieważ nawet w razie prawie całkowitego przymknięcia przepustnicy podciśnienie u wylotu rozpylacza wystarcza do wytwarzania mieszanki o wymaganym składzie. Znaczne wzbogacenie mieszanki, konieczne np. podczas rozruchu zimnego silnika, następuje wskutek przesunięcia za pomocą dźwigienki studzienki wraz z dyszą paliwa ku dołowi, podczas gdy tłoczek wraz z iglica pozostaja w poprzednich położeniach. Wówczas zwiększa sie wolny przelot dyszy paliwa i odpowiednio obficiej wydobywa się paliwo z rozpylacza. Po nagrzaniu się silnika studzienkę przesuwa się z powrotem ku górze. Prędkość obrotową biegu jałowego reguluje sie ustawiając wysokość położenia studzienki oraz tłoczka z iglicą za pomocą śrub regulacyjnych.

Comments Off on Gaźnik SOLEX PAIAT

« Previous Entries